Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Sadle køb, dine erfaringer ? Heey you ??????? Jeg står og skal have fundet en ny sadle til min basse mand, men midt i alt det her sadle kig sid...
Træning
Oprettet:
21. feb 2021
Visninger:
1.066
Grundridning? Hej allesammen Jeg har set flere part opslag på det seneste med teksten "Jeg er 13/14 år, men har min grundridning i ...
Træning
Oprettet:
4. feb 2021
Visninger:
1.303
Pony der løber Hej HG Vi har en pony i stalden, der er kommet, for at blive redet lidt. Jeg hjælper min veninde med at ride den, ford...
Træning
Oprettet:
23. dec 2020
Visninger:
1.180
Plag spark med forben Jeg har købt mig en pinto 155 cm høj ca. Han er blevet kastrerret for godt en uge siden. Bliver 1 år i juni. Når jeg ...
Træning
Oprettet:
23. maj 2020
Visninger:
1.421
Adfærdstræner/underviser Godaften. Jeg har en 4 års unghest. Han har haft en del problemer med at være alene, hvor han blandt andet stopper op...
Træning
Oprettet:
26. dec 2019
Visninger:
722
Hest der løber Hejsa. Jeg har indtil videre haft en pony der løber lidt i spring. Jeg bruger tre-ringsbid og det har hjulpet. Jeg ønsk...
Træning
Oprettet:
14. dec 2019
Visninger:
1.154
Hjælp! Adfærdstræning til pony.. Hej derude Har brug for lidt hjælp da jeg virkelig er på bar bund. Sagen er den at jeg er begyndt at ride en meget...
Træning
Oprettet:
12. nov 2019
Visninger:
1.569
UNDERVISER Hej, HG :D Jeg søger både dressur og springundervisere der kører ud og underviser til en fair pris! Skriv gerne hvem ...
Træning
Oprettet:
10. okt 2019
Visninger:
861
Muskelfattig bagpart Hej HG Santos og jeg har virklig sat træningen ind for "sommer kroppen" til ham (vi når den først til vinter :D ) ...
Træning
Oprettet:
5. aug 2019
Visninger:
1.219
Spørgskeama vdr. undervisning via DRF's foreninger Kære hestefolk! Jeg er ved at skrive en tværfaglig opgave i forbindelse med min uddannelse (Professionsbachelor Spor...
Træning
Oprettet:
29. maj 2019
Visninger:
455
Den halve parade Jeg har læst og hørt ufattelig mange gange, at denne udføres ved at man tager en anholdning på tøjlen, hvorved at forpa...
Træning
Oprettet:
28. maj 2019
Visninger:
1.205
Den perfekte fold/vandrefold/jordfold.. Lidt sjovt spørgsmål men hvis du kunne få det, som du gerne ville ha det. Hvad vil du så gerne have på din fold/vandref...
Træning
Oprettet:
17. maj 2019
Visninger:
4.465
hvordan finder jeg ratte træner/underviser. [i]Hej. jeg og kæresten her en helt fantastisk fjordheste på 4år, vi er halt om halt i gang med tilridning af ham. det...
Træning
Oprettet:
25. mar 2019
Visninger:
944
Udviser du selv hensyn? Faldt over denne video for nyligt og synes egentlig den er god, til at informere om hvordan man skal komme sådan proble...
Træning
Oprettet:
20. mar 2019
Visninger:
914
Dressur vestsjælland. Hvem får du dressurundervisning af i vestsjælland ? Kommer vedkommende til dig, eller køre du til vedkommende ? Har d...
Træning
Oprettet:
5. jan 2019
Visninger:
736
Tilridning /berider Kan i anbefale en berider/person der kan hjælpe med tilridning? Det skal gerne være en der kan komme ud hvor min hest s...
Træning
Oprettet:
12. sep 2018
Visninger:
1.042
Gode bøger til jordtræning/horsemanship? Jeg har en 14 mdr´s som snart skal ud og stå. Og på sigt vil jeg gerne i gang med at træne med ham. Jeg har for år tilb...
Træning
Oprettet:
3. aug 2018
Visninger:
563
Afstand på travbomme Hej :-D Der er med mellemrum nogle her inde der spøger om hvad afstand deres hest/pony skal havde ved bom arbejde og...
Træning
Oprettet:
11. jun 2018
Visninger:
1.506
Distanceryttere omkring Århus?!? Mangler du en distance part/makker/hjælper? Jeg har de sidste mange år haft en drøm om at ride distance. Jeg har selv ...
Træning
Oprettet:
8. maj 2018
Visninger:
383
skifte eller ikke skifte træner hej HG jeg har et spørgsmål :) men jeg står af og til i situationer hvor jeg har af og til har bare lyst til at s...
Træning
Oprettet:
3. apr 2018
Visninger:
742

Annonce