Spørgskeama vdr. undervisning via DRF's foreninger {{forumTopicSubject}}
Kære hestefolk!
Jeg er ved at skrive en tværfaglig opgave i forbindelse med min uddannelse (Professionsbachelor Sport Management), hvor jeg skriver om Dansk Ride Forbund. Projektet undersøger det faldende medlemstal med fokus på at gøre rideskolernes kerneprodukt, undervisning mere attraktivt. Ville være yderst taknemlig, hvis I ville tage et kig på mine 13 spørgsmål i dette spørgeskema uanset om du modtager undervisning eller ikke gør.
På forhånd tak !
Link til spørgeskema: https://surveys.enalyzer.com?pid=7f4h5p4c
Hvis I har nogle indvendinger eller holdninger vedrørende problematikken, eller tanker om hvorvidt undervisningsaspektet kan forbedres, er I velkommen til at sende mig en mail lea_duemose@hotmail.com
Venlig hilsen
Lea Duemose
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.139
Hvorfor kan man ik svare at man ik er medlem? Eller jeg er ik medlem men modtager undervisning et andet sted?
Jeg har modtaget undervisning indenfor de her få år men ik af en rideklub eller holdundervisning
Så jeg hopper fra Og kan ik besvare dine spørgsmål, desværre.
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 178
Jeg ved ikke om rideklubberne har kunnet følge med de udviklinger der er sket indenfor hesteverdenen, og måske er der brug for at man nytænker forretningsmodellen så den passer til nutidige forhold. Det er i hvert fald ofte at folk brokker sig over ringe hestevelfærd på rideskolerne, eller at man ikke lærer noget. Nogle steder, kunne der måske også være brug for lidt mere professionalisme og bedre service.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Jeg har aldrig været formelt medlem af en klassisk klub.
Jeg kan ikke bruge klassisk rideundervisning til en døjt, da mit ideal er western og klassiske trail og Ranch færdigheder på sigt. Måske kombineret med lidt stridshest, TREC eller andet sjovt, som andre sikkert finder vildt nørdet.
Jeg har opgivet spørgeskemaet, da jeg ikke kan svare med de muligheder du stiller op.
sep 2007
Følger: 53 Følgere: 56 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 29
Forstår godt det måske kan være svært at kategorisere sig i nogle af felterne. Det vil jeg tage med i mine fejlkilder. Men tusind tak for at du forsøger i en besked. - dem vil jeg tage med
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
de unge hos os vil have undervisning i groundwork, HMS, agility, og andre hestevenlige aktiviteter, de vil ikke undervises på "op, ned, op, ned" metoden. de magter ikke ar se på børn der får lov at holde balancen i tøjlen og har helt andre ambitioner.
Spørgskeama vdr. undervisning via DRF's foreninger