{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Spørgskeama vdr. undervisning via DRF's foreninger {{forumTopicSubject}}

Kære hestefolk!

Jeg er ved at skrive en tværfaglig opgave i forbindelse med min uddannelse (Professionsbachelor Sport Management), hvor jeg skriver om Dansk Ride Forbund. Projektet undersøger det faldende medlemstal med fokus på at gøre rideskolernes kerneprodukt, undervisning mere attraktivt. Ville være yderst taknemlig, hvis I ville tage et kig på mine 13 spørgsmål i dette spørgeskema uanset om du modtager undervisning eller ikke gør.

På forhånd tak !

Link til spørgeskema: https://surveys.enalyzer.com?pid=7f4h5p4c

Hvis I har nogle indvendinger eller holdninger vedrørende problematikken, eller tanker om hvorvidt undervisningsaspektet kan forbedres, er I velkommen til at sende mig en mail lea_duemose@hotmail.com

Venlig hilsen

Lea Duemose

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgskeama vdr. undervisning via DRF's foreninger
  • #1   29. maj 2019 altså jeg kan ik tag det helt seriøst når jeg er ik er medlem af en rideklub og går man videre i spørgsmålene, så er de kun minded på at man er medlem af en klub i eller under DRF. Det ville være oplagt at du skrev at det henvendte sig til medlemmer eller tidligere medlemmer af DRF.
    Hvorfor kan man ik svare at man ik er medlem? Eller jeg er ik medlem men modtager undervisning et andet sted?
    Jeg har modtaget undervisning indenfor de her få år men ik af en rideklub eller holdundervisning
    Så jeg hopper fra Og kan ik besvare dine spørgsmål, desværre.

profilbillede
  • #3   29. maj 2019 Jeg synes generelt at det er blevet dyrere at have hest. Jeg kan huske i start 0'erne, hvor 3000 kr. om måneden meget at bruge på en hest. I dag er det meget normalt, alt efter landsdel selvfølgelig. Mit indtryk er også, at folk i dag ønsker at der er mere "styr på tingene" end dengang. Hesten skal have den rigtige mængde grovfoder, nok tid på fold, tilpasset sadel, et kort interval mellem beskæringer og så skal der være en ridebane/ridehal at ride i. Det er der ikke noget galt i, men så er det da klart at det bliver dyrere, og at færre har råd til at være med.

Jeg ved ikke om rideklubberne har kunnet følge med de udviklinger der er sket indenfor hesteverdenen, og måske er der brug for at man nytænker forretningsmodellen så den passer til nutidige forhold. Det er i hvert fald ofte at folk brokker sig over ringe hestevelfærd på rideskolerne, eller at man ikke lærer noget. Nogle steder, kunne der måske også være brug for lidt mere professionalisme og bedre service.

• #4   29. maj 2019 Kig lige på dit spørgeskema.

Jeg har aldrig været formelt medlem af en klassisk klub.
    Jeg kan ikke bruge klassisk rideundervisning til en døjt, da mit ideal er western og klassiske trail og Ranch færdigheder på sigt. Måske kombineret med lidt stridshest, TREC eller andet sjovt, som andre sikkert finder vildt nørdet.

Jeg har opgivet spørgeskemaet, da jeg ikke kan svare med de muligheder du stiller op.

• #5   30. maj 2019 Hej,

Forstår godt det måske kan være svært at kategorisere sig i nogle af felterne. Det vil jeg tage med i mine fejlkilder. Men tusind tak for at du forsøger i en besked. - dem vil jeg tage med smiley

• #6   1. jun 2019 jeg synes det er ærgeligt at du ikke har taget højde for hvad de unge vil have.
    de unge hos os vil have undervisning i groundwork, HMS, agility, og andre hestevenlige aktiviteter, de vil ikke undervises på "op, ned, op, ned" metoden. de magter ikke ar se på børn der får lov at holde balancen i tøjlen og har helt andre ambitioner.

Kommentér på:
Spørgskeama vdr. undervisning via DRF's foreninger

Annonce