Distanceryttere omkring Århus?!? Distanceryttere omkring Århus?!?
Mangler du en distance part/makker/hjælper?
Jeg har de sidste mange år haft en drøm om at ride distance. Jeg har selv en araberhoppe, som jeg håbede at kunne udleve drømmen med. Men grundet en skade, har jeg fået dyrlægens ord på, at hun desværre ikke bliver ridehest igen
Så fik jeg tanken, at der måske var én derude, der kunne bruge en slags part/makker/hjælper til træning og distancestævner. Jeg vil rigtig gerne suge til mig af alt, hvad der er at vide og lære indenfor distance. Og jeg synes det sociale aspekt i rideformen er et stort plus!
Jeg er ikke verdens dygtigste rytter på en ridebane, da baneridning aldrig har været dét, der drev mig. Dog er jeg altid åben for at lære og udvikle mig til at blive en bedre rytter. Til gengæld har jeg reddet rigtig meget i naturen og dét elsker jeg!
Jeg bor i Århus (har bil), er 31 år og er en “lille voksen” på 168 cm og 55 kg.
Jeg forestiller mig ridning 1-2 gange om ugen og hjælp/ridning ved et par stævner over året - eller hvad der måtte være af behov
Kunne du - eller kender du én - som kunne "bruge" mig og har lyst til at lære fra sig?
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.211
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 33
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.248
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.451
Men ellers må distanceryttergruppen på facebook kunne hjælpe. De kender hinanden alle sammen
Distanceryttere omkring Århus?!?