Adfærdstræner/underviser Adfærdstræner/underviser
Godaften.
Jeg har en 4 års unghest. Han har haft en del problemer med at være alene, hvor han blandt andet stopper op, når han gerne vil hjem. Jeg oplever, at vi til tider misforstår hinanden, og jeg til tider ikke kan gennemskue hans adfærd, og hvordan jeg skal håndtere problemet.
Derfor leder jeg efter en person, som kan hjælpe mig med at beskrive problemet/adfærden, hvad jeg kan gøre anderlede, samt at give tips til, hvordan vi kommer videre. På længere sigt ser jeg gerne, at du kan give os dressurundervisningen.
Du behøver nødvendigvis ikke være uddannet inden for faget, men at du har erfaring du kan dele ud af. Jeg ser gerne at prisen er rimelig, eftersom at jeg er studerende.
Vi er fra Fyn.
sep 2019
Følger: 12 Svar: 10
Jeg vil starte med at sige at jeg bor desværre i Aalborg, så jeg er bange for det vil blive for dyrt i kørsel for dig hvis jeg skulle komme ud.
Jeg vil dog gerne forsøge at hjælpe dig lidt på afstand hvis det har interesse. Jeg har en del erfaring i forhold til at hjælpe med at forstå hvad hesten forsøger at kommunikere, samt hvordan man kan arbejde med at give den mere overskud og gåpåmod.
Hvis det har interesse kan du kontakte mig her eller på hverdagshesten@gmail.com, eller gennem min Facebookside af samme navn. En E-konsultation er gratis
apr 2011
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 8 Emner: 17 Svar: 509
jul 2007
Følger: 136 Følgere: 727 Heste: 15 Emner: 175 Svar: 1.385
Jeg har de sidste 16år arbejde med heste med adfærdsproblemer, og jeg vil gerne hjælpe dig.
Jeg underviser også i dressur, samt spring.
skriv pb for pris
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.864
Begge er enormt dygtige trænere. Sørg for at vælge din instruktør med omhu, det er ikke ligemeget hvem, der er mange trænere derude der bruger tvivlsomme metoder og risikere at gøre hestens problemer værre.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
mar 2007
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 27 Svar: 751
Skriv gerne tul mig på min FB side
EquiSense Therapy
Adfærdstræner/underviser