Indlæser...
Sortering
Ser du på andre rider undervisning ? Godmorgen på en kold og blæsende lørdag, hvor vi måske senere på dagen kan være heldig at se lidt sne dale ned :) ...
Træning
Oprettet:
9. dec 2017
Visninger:
1.181
Notatteknik Hej HG, Hvis du tager noter i hånden, så læs meget gerne: Jeg føler at jeg bruger alt for lang tid på mine læse lekti...
Off Topic
Oprettet:
4. dec 2017
Visninger:
927
Søger ride veninde Hej piger Jeg håber at nogle af jer her vil eller kunne ha lyst til at kommer med ud og ride en tur på nogle ishest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2017
Visninger:
356
søger tips til træning af islænder i skoven Som overskriften savner jeg lidt tips, til hvad jeg kan træne i skoven på min isbuk henover vinteren. *popcorn* Jeg ...
Træning
Oprettet:
19. nov 2017
Visninger:
980
ungmulen var med på workshop som nogen af jer ved har jeg afholdt nogle fototure/workshops i løbet af året for heste interesseret fotografer hvis...
Off Topic
Oprettet:
15. nov 2017
Visninger:
330
Flotte hestevideoer? Hej alle, der må være nogen af jer, der som hestefolk, er stødt på en vildt flot video med heste - og jeg har brug for ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. okt 2017
Visninger:
837
Meget slem mug? Hjælp! Hej Alle Min pony har over de sidste 2 måneder haft noget mug-lignende på sine hvide bagben. Jeg har haft dyrlæge t...
Generel diskussion
Oprettet:
21. okt 2017
Visninger:
1.042
Stald-spam; smid et billede af jeres stald Hej alle! Da jeg netop er blevet færdig med min egen nybyggede stald, tænkte jeg det kunne være sjovt at se alle jer sk...
Generel diskussion
Oprettet:
9. okt 2017
Visninger:
1.533
Bange for at springe... Hej allesammen Jeg har et mindre problem... Jeg faldt i oktober 2016 af min dengang lånehest over et spring på 110 cm...
Træning
Oprettet:
7. okt 2017
Visninger:
971
Martingal Hej HG, nu håber jeg i kan hjælpe mig her :D Jeg overvejer lidt at købe en martingal (og jeg har også fået det fore...
Træning
Oprettet:
16. sep 2017
Visninger:
840
Hvad er det bedste ved hestene for jer? Åh kom sådan til at tænke på nogle af de ting jeg nyder mest ved hestene, og fik lyst til at lave et indlæg og høre jer...
Generel diskussion
Oprettet:
9. sep 2017
Visninger:
605
Første placering til C-stævne - den bette fede Her i weekenden skete det, som jeg og min berider aldrig troede ville ske - bette fede Pinot fik sin første placering t...
Træning
Oprettet:
7. sep 2017
Visninger:
1.143
Hestekøb - et hjertesuk Som nogle af jer har erfaret er jeg igang med at kigge på hest. Min udfordring er at finde en cool pony, men som ikk...
Generel diskussion
Oprettet:
24. aug 2017
Visninger:
1.235
Semester i udlandet som freemover Hej, jeg håber på at tage et semester i udlandet her i foråret 2018 men på grund af nogle problemer med udvalg af fag...
Off Topic
Oprettet:
14. aug 2017
Visninger:
522
Hår extensions Hej HG! :) Jeg er ked af at lave det her opslag, men jeg har simpelthen behov for at høre fra nogle, som måske har st...
Off Topic
Oprettet:
14. aug 2017
Visninger:
955
Rundsyet trenser med MESSING!!! Halløj i skønne HG'er. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening hvor meget i ville give for de trenser d...
Off Topic
Oprettet:
9. jun 2017
Visninger:
1.648
Køb af brugt sadel og ærlighed? Hej til jer. Jeg vil meget gerne have jeres erfaringer og gode råd ift. at købe en brugt sadel i privat handel. Min da...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2017
Visninger:
1.830
Cosplay/anime Hej, jeg er lidt ny indenfor cosplay, og har aldrig cosplayet før. Men elsker virkelig at se på alle de flotte kostumer...
Off Topic
Oprettet:
17. maj 2017
Visninger:
345
forsøg med dna Hej med jer! Jeg skal lave et forsøg hvor man kan se sin egen dna. man skal bruge øjelinsevæske, opvaskemiddel og ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. maj 2017
Visninger:
1.503
Irish cob og høj rytter Hejsa! Jeg har siddet og tænkt på, hvor "høj man kan være" når man rider en irish cob. Nu tænker jeg ikke i forhold...
Generel diskussion
Oprettet:
30. apr 2017
Visninger:
933

Annonce