{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Flotte hestevideoer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, der må være nogen af jer, der som hestefolk, er stødt på en vildt flot video med heste - og jeg har brug for inspiration.
Jeg har en drøm om engang at komme til at lave en video med de smukke dyr, rigtigt lyssat og med flotte billeder. Jeg arbejder professionelt med video, så principielt skulle det være en smal sag.
Det bliver bare komplekst lige så snart der skal involveres dyr, uvante mennesker, tid, lokation, lamper, kameraer og så videre.

Så jeg søger inspiration! Nogle flotte videoer som jeg selv kan bruge som idéer til hvad man kunne gøre. Jeg vil blandt andet bruge det til at forsimple mine idéer og gøre dem mere konkrete (dyr er svære at arbejde med, så den skal helst sidde første gang).
Det kan være flotte 5 sekunder i en musikvideo, en inspirationsvideo, flotte 10 minutter i en dokumentar, flotte 30 sekunder i en reklame, whatever! Bare der er en hyphest og i synes det er flot.
Der er dog én ting jeg ikke finder inspirerende, og det kan jeg selv finde rigeligt af på youtube: De der videoer hvor nogen har stjålet andres materiale fra 17 forskellige steder og klippet det sammen med et kendt nummer eller tale hen over. Så skal det i hvert fald være virkelig godt smiley

Bring it on! Lad mig se nogle flotte heste i nogle flotte videoer!
(Skulle i kende nogle flotte videoer med andre dyr, så smid dem også gerne her)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flotte hestevideoer?
Kommentér på:
Flotte hestevideoer?

Annonce