hvad ville I gøre - med ældre lånehest som nu står alene hvad ville I gøre - med ældre lånehest som nu står alene
ja Highlight døde natten til i går
og nu står jeg så med en snart 29 år gammel dame, som endelig er en lånepony, Men ejer er ikke interessert i at få hende hjem
og mit hjerte er jo desværre solgt i den dame
Men hun skal jo ikke gå alene
det skal siges at hun har gået sammen med mange forskellige heste flere forskellige steder, da hun har været lånt ud før
hun nyder den ro jeg har hjemme,, folden passer damen - hun kom ud til mig pga en seneskade som volte store problemer, I dag, efter 2, 5 år er hun rentgående igen.
så jeg må jo så ud og finde en makker
men skal det være en ældre hest, eller hvad?
jeg er klar over at jeg nok ikke lige skal komme med en unghest, da damen ikke er til vilde lege mm
endelig ville jeg bare gerne kunne finde en ældre eller en som ikke kan bruges til ridning, som bare skal have det godt
rider ikke - har ikke siddet på en hest i snart 20 år, sååå det springer vi vist bare over
det skal siges at hun er mega frisk og fræk, så aflivning kommer ikke på tale
men er bare i tvivl om hvad jeg kan gøre for hende i det daglige
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
Hvis ikke ejer vil det så må du jo henvise til
Dyret jo ikke dit ansvar og så aflevere tilbage.
Ellers så er der mulighed for enten flytte låne hesten til et sted med andre heste
Få en lånehest mere
Få en ny hest
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 1.694
og jeg er nu alligevel faldet for hende, så er endelig ikke interessert i at leverer hende retur, når man nu ved at hun bliver aflivet
har jo plads til hende, og en ekstra
men er i tvivl om jeg skal finde en ældre pensionist eller hvad?
hun er jo 29
og hvor finder man sådan en henne? har flere indlæg ude
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 98 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 704
hvad ville I gøre - med ældre lånehest som nu står alene