Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Jeg står virkelig i et problem (eller retter sagt, ved ikke hvad jeg skal vælge)
Hurtig kort.
Jeg mistede mit arbejde her i November, hvor jeg havde en rigtig god kollega, som jeg havde det godt sammen med, vi mødets i marts, men har ikke mødes siden. Jeg har prøvet at holde kontakten, men vedkommen svare mig ikke.
Nu står min hest desværre skadet, og skal stå stille et stykke tid, så nu søger jeg andre mulighed, for at komme ud og ride lidt da jeg virkelig savner at ride.
Er så bleven anbefalet at kontakte Vilhelmsborg, og høre om der er plads på et af elevholdene, da jeg har hørt at det skulle være godt, og ikke typisk rideskole.
Men problemet er bare at, min gamle kollega rider på vilhelmsborg, og kan risikere at komme på samme hold, som vedkommende, og det ved jeg faktisk ikke om jeg har lyst til...
Samtidig ved jeg heller ikke hvordan jeg så ellers skal finde en hest, jeg kan ride lidt på, da jeg har ledt i snart to måneder, og desværre er økonomien ikke til to heste....
Så ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge at gøre
Hvad ville i gøre, hvis i var mig???
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Måske du er så dygtig, at nogen gerne vil ha dig til, at ride deres hest
Hvis du vil køre lidt efter det kender jeg en, der har flere heste der kan rides
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Hvis du har tilbudt venskab eller parforhold - og ikke er klog nok til at tage det tilbud til sig - så er han/hun dum nok til ikke at være værd at bekymre sig om...
Prøv en måned og se hvordan det går.
Hvad ville i gøre?