Indlæser...
Sortering
for dårligt ! ja, jeg har lagt mærke til at folk bedømmer meget uretfærdigt ! Altså hvis ponyen f.eks. er langhåret, så får den ente...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jun 2006
Visninger:
470
for dårlig!:S jeg sys ærligt talt a det er for dårligt at folk herinde ikk opdager at nogen har oprettet en hest som allerede er heri...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jun 2006
Visninger:
268
Hmm.. Er det glemt? Altså der står jo et her på siden at man skal bedømme hesten ud fra racen. Er detfuldkommen glemt? har mange steder...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jun 2006
Visninger:
435
Godt eller Dårligt . . Ja nu er der en der bor ude på min vej, hendes heste går stadig med dækner på.. os selvom solen skinder... hun er åbenb...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jun 2006
Visninger:
250
Oversætte nok SIDSTE gang! Nogle der kan oversætte det her til engelsk..Så er i bare super! "men jeg har det bare lidt dårligt" og "Jeg h...
Off Topic
Oprettet:
6. jun 2006
Visninger:
184
Hvor jeg dog ikke kan fordrage . . . når folk nogle gange blander sig unødvendigt (: Jeg stod i dag , og var ved at tage halm . Hvor der så kommer en "v...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2006
Visninger:
507
Ked af det :( Ja. Kørte Tanja til hendes nye hjem i går. De er virkelig flinke mennesker og er rigtig glade for Tanja :) Men j...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jun 2006
Visninger:
232
Hjælp... Idag har vi besluttet for at rykke Gnist væk fra Ørk..? Fordi det for dårligt der ude og forholdende ikke er gode nok.....
Generel diskussion
Oprettet:
3. jun 2006
Visninger:
131
Julie og Babett Nede i ridehuset travede den lille pony tilfreds rundt, mens den gik pænt til biddet. Det var lidt mærkeligt for Julie ...
Off Topic
Oprettet:
29. maj 2006
Visninger:
646
Lige haft KOLIK!!!! Min stakkels lille pony, Prins havde kolik i gåraftes.. :'( Jeg havde været nede ved min far og kom hjem med toget kl...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2006
Visninger:
466
weee...Stævne i dag! Ja..! Endelig kom Loke og jeg afsted til stævne..! Vi har ikke været afsted i lang tid på grund af karantæne i stalden!...
Off Topic
Oprettet:
25. maj 2006
Visninger:
606
for høje karakterer?? jeg synes de bedømmelser der bliver givet er for høje..gør det selv, så jeg er ikke et hak bedre. Men middel bør da vær...
Off Topic
Oprettet:
18. maj 2006
Visninger:
130
Beslutning: Gori skal aflives. Tusind tak for kommentarerne til alle. Det er SÅ svær en beslutning, men vi vil ikke få lavet en endoskopi på den, da ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2006
Visninger:
512
1. billede = taber Ja hvilket billede skal jeg ha som nr et, er det dårligt det jeg har siden jeg taber mange udf for tiden? Eller er mine...
Off Topic
Oprettet:
10. maj 2006
Visninger:
90
Gruppeeksamen! hvad mener du om det?? er det for dårligt at det er blevet afskaffet?? hvor mange har været ude og demonstere idag?? ...
Off Topic
Oprettet:
2. maj 2006
Visninger:
198
Kastreres idag:S I dag skulle james kastres.... men alt går bare af H til.... Det starter med at Dyrlægen i kan rame en blodåre For at...
Off Topic
Oprettet:
2. maj 2006
Visninger:
164
<hovedtøj - håbløse!! Er det bare mig eller sider nye hovedtøj bare a H til? Jeg har for... ja noget tid siden, købt hovedtøj til begge mine ...
Off Topic
Oprettet:
30. apr 2006
Visninger:
134
Sadel til mn hest... Hej Jeg har lige købt en dejlige hoppe på næsten 5 år og rider lidt på hende. Jeg har bare det ene priblem, at jeg ikk...
Træning
Oprettet:
19. apr 2006
Visninger:
312
stemme er der nogen der vil være søde at stemme i min udfordringe pga det går dårligt for mig i mine udfordringer.. men ønske...
Off Topic
Oprettet:
18. apr 2006
Visninger:
117
For dårligt ! Jeg syntes virkelig det er for dårligt ! Jeg skal starte stævne i LERK i den her weekend . I dag modtog jeg så programm...
Off Topic
Oprettet:
18. apr 2006
Visninger:
553

Annonce