{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

weee...Stævne i dag! {{forumTopicSubject}}

Ja..! Endelig kom Loke og jeg afsted til stævne..! Vi har ikke været afsted i lang tid på grund af karantæne i stalden! men nu skulle det endelig være..!
Det var i Stenlille! Skulle starte LC2 og LB1..!

Hele dagen startede med jeg stod op og fik noget at spise og så op til Loke..!
Så ble han gjort klar og vi ventede bare på klokken blev så vi skulle køre..!
men så kom en der også skulle starte derude, og ´hun sagde så at klasserne startede før end jeg vidste, så fik vi lige pludselig travlt..! Men heldigvis kørte Pernille, en fra stalden så tidligt at hun skrev til mig da hun kom at tiderne var de tider jeg vidste, så jeg kunne lige stresse af igen...!
Vi fik så hentet trailer og fik pakket og læsset Loke..!

Da vi kom derned var det første Loke tænkte, GRÆS..!
Så det fik han lige lov til at smage, og så skulle der sadles op! Meeeen! Så begyndte det og styrte ned, og tilmed at tordne! Mig som ikke kan lide torden vejr..!

Men heldigvis stoppede det hurtigt igen! Så jeg red ind i ridehallen og fik varmet op til LC2! Så snakkede jeg lidt med Pernille og min ridelærer, og de sagde begge at banene var sindsyg tung og virkelig mudret!

Jeg blev så kaldt på banen og jeg havde bare tænkt at den bane da ikke kunne være så slem..!

Men der blev jeg overrasket! Den var så dårlig! Virkelig mudret pga. alt det vand der var kommet!
Men vi gik i gang med at ride programmet, og Loke var så tung og ride rundt på, på den bane..!
Jeg syntes selv det var gået så dårligt som det aldrig havde gjort før..!
men på trods af det vandt jeg sQ klassen med 65,2%...!
Vandt med 1 point over min ridelærer..! Så jeg var godt tilfreds og kunne næsten ikke få smilet af! Det var så fedt og vinde igen!

LB1 gik også godt, men fik desværre ikke nogen placering fordi banen var som den var så jeg ikke turde øge galoppen først, men anden øgning fik jeg sparket lidt for meget til ham, så meget for meget at han bukkede og chancerede...! men det var i orden på den bane..!

Vi var fire JRK ryttere afsted og vi rendte med 6 rosetter! og 3 af dem var røde..! Så vi var alle godt tilfredse med dagen..!

Desværre blev der kun taget rigtig dårlige billeder da jeg red, men der kommer snart billeder ind med hans smukke røde rosette...!

Andre der har haft en super fed dag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weee...Stævne i dag!
  • #1   25. maj 2006 Tillykke =)

    ja har også haft en super dag...

    Karina min veninde red hjem til mig idag og så løssprang vi hendes pony santana (link fjernet)

    der er kommet billeder ind af det =) vi fik hende op på en meter =)


Kommentér på:
weee...Stævne i dag!

Annonce