437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hmm.. Er det glemt? Hmm.. Er det glemt?

Altså der står jo et her på siden at man skal bedømme hesten ud fra racen. Er detfuldkommen glemt? har mange steder set hvor der fx står skrevet at man ikke kan li' den og den farve og derfor middel SELVOM det er racen farve.
Synes det er synd at man kun vudere den race man kan li godt og de racer man ikke har så meget til overs for dårligt. Hesten kan da ikke gøre for at den er broget hvis det er en pinto fx.
Eller at man ikke kan lide hestens øjneselvom det er typisk for hestens race og så giver middel eller lav.
Fik også selv en bedømmelse på min traver den fik lav fordi den havde en dårlig springteknik.! Synes bare det er tarveligt, nu tænker jeg ikke på min selv men på andre.

Ja det var bare det. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm.. Er det glemt?
  • #1   18. jun 2006 jeg synes også at syndt at de bedømmer ud efter det!!

• #3   18. jun 2006 Jeg syntes personligt at det med at bedømme ud fra hestens race er en god idé, men man må også erkende at flertallet nok vil stemme subjektivt frem for objektivt, da man er mere bevendt indefor de subjektive-grænser, frem for de objektive...

• #4   18. jun 2006 jamen, jeg synes ikke det er fair hvis racen bare har den farve.
    Alktså jeg mener hvis man vuderer en pinto fordi man ikke kan lide farven broget. pinto (som jo er en broget hest)

• #5   18. jun 2006 undskyld . men hvorfor gi din traver lav ? :s den er da pæn og så kan den både gå spring og dressur . ? det er en traver for fuck sake ;P det jo ikk det de er avlet til . eller tager jeg fejl ? Latterlig begrundelse hvis du spørg mig .

• #6   18. jun 2006 <b>paulina V</b>

Det med farven har du ret i . hvis folk ikke bryder sig om pintoer . pga. farven . Så lad dog være med at give den en bedømmelse . Det er en pinto , så er det jo ligesom ret normalt at den har aftegn!! ;P

• #7   18. jun 2006 Jeg fik en dag LAV fordi Ian er en frieser????

• #8   18. jun 2006 jeg kan godt finde på eks hvis det nu er en pinto og den måske har helt hvid hoved, at give den middel. men det er ikke fordi jeg ikke kan lide racen men fordi den bare ikke er flot efter racen (håber i forstår) men fik middel på min pony luna fordi den stod under whels og ikke under blanding og to dage senere fik jeg en mail om at hun skulle flyttes ellers blev jeg frosset ud... det er oki jeg skal flytte hende men hvorfor skulle hun have middel? kan en blanding íkke være flot?

Kommentér på:
Hmm.. Er det glemt?

Annonce