Sadel til mn hest... {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lige købt en dejlige hoppe på næsten 5 år og rider lidt på hende. Jeg har bare det ene priblem, at jeg ikke rigtigt kan finde en sadel jeg synes passer godt til hende (har prøver 4 forskællige vi har i stalden). Den jeg lånte med til hende, lå helt vildt dårligt... :S Så jeg prøvede dem min gamle pony havede gået med, der synes jeg at min springsadel ligger nogen lunde og min dressur lidt mindre godt. Men ved ikke helt, for hun skulle gerne tabe sig lidt...
Der kom en dame hen til mig i ridehuse i sidste ude og kikke lidt på min hest og hun synes det lignede at min saden trykkede men da hun kom tætter på og mærkede sage hun så at den ikke gjorde.
Ville høre jer om det er ok at ride med en sadel der ligger ok på en hest indtil hun taber sig og så se hvordan det ser ud når hun har tabt sig? Eller bør jeg finde en ny sadel?
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 745
jun 2005
Følger: 118 Følgere: 117 Heste: 4 Emner: 44 Svar: 143
Jeg fik min gamle ridelærer og en dame fra rideudstyrsforetningen til og blive enige om en til Toffi
Jeg har fået en Kieffer spring. RIGTIG god sadel bare meget dyr
hvor meget vil du ca give for en sadel?
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 112 Svar: 591
Der er ingen ting når jeg spænder gjord
Johanne M:
Jeg ved ikke helt fvormeget jeg har til sadel, endnu. Men problemet er at hun er for tyg og skal først til at lave muskler. Så synes næsten det er dumt at købe ny sadel, hvis jeg skal have en ny om ½år eller noget i den retning.
Hun har en lidt sjov bygning, ville næsten tro at vi skal over i noget haflinger syget sadel
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 112 Svar: 591
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Sadel til mn hest...