{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Sadel til mn hest... {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige købt en dejlige hoppe på næsten 5 år og rider lidt på hende. Jeg har bare det ene priblem, at jeg ikke rigtigt kan finde en sadel jeg synes passer godt til hende (har prøver 4 forskællige vi har i stalden). Den jeg lånte med til hende, lå helt vildt dårligt... :S Så jeg prøvede dem min gamle pony havede gået med, der synes jeg at min springsadel ligger nogen lunde og min dressur lidt mindre godt. Men ved ikke helt, for hun skulle gerne tabe sig lidt...

Der kom en dame hen til mig i ridehuse i sidste ude og kikke lidt på min hest og hun synes det lignede at min saden trykkede men da hun kom tætter på og mærkede sage hun så at den ikke gjorde.

Ville høre jer om det er ok at ride med en sadel der ligger ok på en hest indtil hun taber sig og så se hvordan det ser ud når hun har tabt sig? Eller bør jeg finde en ny sadel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadel til mn hest...
  • #1   19. apr 2006 hvis bare den ik laver trykmærker sker der nok ikk så meget ved det.. og husk at holde øje med hvordan den reagere når du spænder hjorden.. hvis den bliver sur og sparker op under maven skal du nok overveje en ny sadel.

• #2   19. apr 2006 har du prøvet og få en prof. til og hjælpe dig.
    Jeg fik min gamle ridelærer og en dame fra rideudstyrsforetningen til og blive enige om en til Toffi
    Jeg har fået en Kieffer spring. RIGTIG god sadel bare meget dyr

hvor meget vil du ca give for en sadel?

• #3   19. apr 2006 sascha B:
    Der er ingen ting når jeg spænder gjord smiley Så tror ikke der er noget. Den ligger bare lidt højt med forsvislen.

Johanne M:
    Jeg ved ikke helt fvormeget jeg har til sadel, endnu. Men problemet er at hun er for tyg og skal først til at lave muskler. Så synes næsten det er dumt at købe ny sadel, hvis jeg skal have en ny om ½år eller noget i den retning.
    Hun har en lidt sjov bygning, ville næsten tro at vi skal over i noget haflinger syget sadel smiley

• #4   20. apr 2006 Kunne du ikke prøve at købe sådan en pude du kan ligge ind under.. så sadlen kan blive løftet lidt op evt?? det kunne måske hjælpe indtil hun har tabt sig?? Ligger sadlen meget højt på den?

• #5   21. apr 2006 Stine: den ligger højt ved manken...

• #6   21. apr 2006 hmm okay.. det er ikke godt når bummen ligger højeste.. så vil det komme til at skade hendes ryg fordi sadlen ikke ligger som den skal.. Prøv og se om det hjælper med en pude.. ellers så syntes jeg at du skal se om du kan få fat i en anden sadel.. for i tak med at den bliver tyndere.. kan din hest også få dårlig ryg..

Kommentér på:
Sadel til mn hest...

Annonce