{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Man har vel lov at håbe :) {{forumTopicSubject}}

Om en halv time går turen endnu engang til Nordthy. Og håber virkelig tøsen vil tage isg lidt sammen idag og gøre bare en lille indsats og arbejde sammen med rytteren. Igår var det sådan at når jeg bad hende om noget, gjorde hun det modsatte. F.eks. Når jeg drev på hende gik hun faktisk mere og mere i stå, hvilket måske også kan have noget med sadlen og gøre.

Når denne stævnedag er overstået, bruger vi hele næste uge på at hygge og lave alt mulig, så langt væk fra sadlen som overhovedet mulig.
D. 30 skal jeg til vinderup, og starte 2 klasser. Nu mere fordi jeg skal ned og se mn gamle hest, men nu ser vi om jeg får Filippa med. Det er jo ikke sikker hun kan rides. et kommer helt an på om jeg har en sadel der ka ligge på hende.

Så vil bare lige sige til jer alle. Vær opmærksom på om jeres sadler ligger ordentlig. Filippa har nu over et år gået med en sadel der ikke passer, og sadelmagerens indblanding har kun forværet det. Og det er endt med at hun nu har fået ondt i ryggen og både bider og sparker ud efter en når man lægger sadlen på hende. Virkelig træls. Derfor har jeg også valgt at hun får en uge uden sadel, muligvis mere. Har bare dårlig samvittighed over at lægge en sadel på hende når jeg ved hun føler ubehag ved det.

Nå, det var lidt en sidespor. Kryds fingre for os idag. Det kan umulig gå værre end igår. Da red vi til 58% i både LB2 og LB3 og blev anden sidst, og sidst placeret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man har vel lov at håbe :)
Kommentér på:
Man har vel lov at håbe :)

Annonce