{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

(vel-)overstået stævne ! {{forumTopicSubject}}

Så var vi igen til stævne i weekenden.
Og kom hjem med en 2.plads ud af 4 klasser smiley
Det gik helt af h**vede til igår. Red til 65% i LB1, hvilket var ret godt, og vi fik en 2. plads. Men det var sådan set også det eneste godt den dag. Filippa lavede sådan set ikke andet end at tage røven på mig smiley - Hvilket var p*sse irriterende for at sige det mildt.
Red til 59% i LB2. Det ringeste ever ! Aldrig har hun været så dum ! smiley

Dagen idag startede så med en ordentlig gang gjordkrampe i vandspiltovet da hun skulle sadles op, som resulterede i to småskrammer i hovedet. Det var jo knap så godt. Ellers skete der ikke andet end at jeg fik et kæmpe chok, og rystede virkelig bagefter. Blev virkelig ræd. Troede der ville ske noget. Det så virkelig vild ud.
Nå. Men da vi var faldet lidt til ro igen, skulle vi ud og ride LB2. Hun var mega sød på opvarmning, og gik også rigtig godt foran dommeren smiley Red til lige knap 64%, som er det højeste vi har redet i LB2. - Hader virkelig det program smiley
Men det endte med at hun fik massere af ros efter den sidste parade. Og på vej ud af banen var det bare tomlen i vejret ud til mine forældre smiley - Det gik bare super smiley

I LB3 var hun egentlig også sød nok. Jeg var en smule skufet over hende. Red kun til 59 % og det plejer vi at kunne gøre meget bedre. Men banen var virkelig dårlig efter al det regn der var kommet.

Men kender i det ? Lige til det stævne hvor man regner med at det vil gå virkelig godt, så tager hesten bare røven på en og gør det modsatte ?

Argh ! - Var pæn skuffet over min musse. På vejen hjem var hun ikke min musse smiley - Men. Hva pokker ! Håber på vi kan tage revance d. 16-17/9-06 i Nordthy smiley

Andre der har været til stævne i weekenden ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (vel-)overstået stævne !
Kommentér på:
(vel-)overstået stævne !

Annonce