{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
130 visninger | Oprettet:

for høje karakterer?? {{forumTopicSubject}}

jeg synes de bedømmelser der bliver givet er for høje..gør det selv, så jeg er ikke et hak bedre. Men middel bør da være for en okay sød og fin hest og høj til en der har lidt mere end bare liiige..og ekstra høj til dem man synes er helt fantastiske og smukke osv. Nå men i må ikke blive fornærmede når jeg fremover giver middel for det bliver helt sikekrt givet til en fin og dejlig hest. så tag det ikke som noget dårligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for høje karakterer??
  • #1   18. maj 2006 okay smiley taak fordi du siger det ! det er rart smiley

• #2   18. maj 2006 enig med janni

• #3   18. maj 2006 Måske har du ret, jeg giver også rigtig mange heste høj, men næsten ikke nogle ekstra høj, og heller ikke middel, men det er også fordi jeg synes de fleste heste har noget specielt over sig. Og det skal de da have en ordentlig karakter for...

• #5   18. maj 2006 er lidt uenig her=) jeg giver middel til nogen jeg synes mangler lidt billeder eller lidt tekst så vedkommende har en chance for at gøre det bedre og få en høj.. en ekstra høj vil jeg mene er til de lækre heste.. men acceptere da selv en middel, vil gerne hav af vide hvorfor, hvis personen nu mente jeg kunne gøre noget bedre.

Men hvis folk som giver mig middel ser det som en fin karrakter, synes jeg også den er fin=)

• #6   18. maj 2006 Jeg gav altid for høje karakterer.
    Så prøvede jeg at ændre det ved at slette alle mine bedømmelser og starte forfra, men så kom det: "hvorfor har du givet min hest middel?" tre tusind gange, så nu gider jeg slet ikke at give karakterer mere, og jeg er også ret ligeglad med, hvad folk giver mine heste. Man kan alligevel ikke bruge andres bedømmelser til noget - forstå mig ret - det er jo ingen konkurrence, og den eneste mening, der betyder noget, er din egen!
    Så ærligt talt forstår jeg overhovedet ikke, hvorfor folk går op i karakterer?

// Mette smiley

• #7   18. maj 2006 Hmmm må indrømme at jeg giver karakter ligesom Johanne C smiley

Kommentér på:
for høje karakterer??

Annonce