Forum kategorier

Vejen til en sund krop

Vejen til en sund krop

Medlemmer: 381
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Blogs Hey! Jeg spekulerede lidt over, om det ikke var på tide at få gang i gruppen her igen? Nu er der efterhånden kommet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2015
Visninger:
532
lår og mave? Hejsa Gode råd til træning mv søges! Jeg har længe kæmpet med vægten og er nu kommet dertil at jeg ikke vil lade den ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2014
Visninger:
417
Chokolade! Hejsa Så er ny her i gruppen så vil lige kort fortælle at jeg er her for at tabe mig, skal af med 20 kg så der er la...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2014
Visninger:
483
Vejen til en stærk ryg Hej piger Jeg har været så uheldig og rent ud sagt smadret min ryg! Det hele startede med: I februar 2012 skulle ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2013
Visninger:
1.092
Flot krop - arme ben og ryg Endelig - for allerførste gang er min krop ved at blive flot lysebrun, hvilket har motiveret mig mere til at komme igan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2013
Visninger:
628
Billig og god selvbruner - hvor henne? + træning for lår Halløj tøser. Er den (u)heldige at være så bleg og ikke kan blive brun om sommeren... Min mor er med på at jeg få...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2013
Visninger:
1.041
hvordan træner man de nederste mavemuskler ? Ja nu er jeg igen begyndt at ræne lidt, denne gang fast besluttet på at få gjort noget ved den mave der gerne buler lid...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2013
Visninger:
1.074
Tabe mig hvordan? Hej?? Jeg er 14 1/2 år og vil gerne tabe 30 kg. Hvordan synes i jeg skal tabe mig? Kh
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2013
Visninger:
304
militærkur Ja som overskriften siger, vil jeg gerne høre om der er nogen af Jer her inde som har været på, :) Jeg er på den nu, s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
5.783
Kort træningsprogram. Hejsa sunde mennesker :) Jeg tænkte på, om nogle af jer kender et kort træningsprogram som man lige kan lave om morgen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. apr 2013
Visninger:
592
Hvordan er din træning? Først, dejligt med sådan en gruppe, som ikke er helt øde! Utroligt spændene at hører om andres måder til en sund krop :...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2013
Visninger:
881
Zumba Hej alle sunde mennesker :D Hvad synes i om zumba? Har i gode og dårlige oplevelser med det? Og har i kunnet mærke f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2013
Visninger:
325
Har I nogle idéer? :) Hej folkens! Det er nu sådan, at jeg har sat mig et mål for. Jeg vil have strammet mave og lår op, og tabe mig lidt....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2013
Visninger:
746
Nemt træningsprogram Hej allesammen Jeg har besluttet at jeg trænger til at tabe nogle kg, men mangler et nemt hjemme trænings program so...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2013
Visninger:
881
frokost til skolen, der mætter Hej piger! Hvad spiser i til frokost? -Emma
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2013
Visninger:
668
Stærkere negle Hej piger og evt. drenge? Som overskriften siger vil jeg gerne ha stærkere negle! Jeg har rigtig svært ved, at få...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2013
Visninger:
748
Erstatning for slik og sunde ting? Hey tøser (: Er der nogen der har nogle gode råd til erstatning af slik og usunde ting. Ikke sådan noget som gule...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2013
Visninger:
2.038
Øvelser til mere veltrænet krop?? Hey:D Jeg vil høre om nogle af jer, har nogen gode og sjove øvelser, - som kan træne inderlårene(aller øverst) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. dec 2012
Visninger:
860
Tragus Piercing Hej alle sammen. Jeg fik lavet en tragus piercing sidste uge, og har renset den to gange dagligt som man skal. I morges...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2012
Visninger:
1.710
At tage 5 kg på, på 30 dage. Mange piger synes ofte de er for tykke og kunne godt lige tabe sig lidt. Her kommer jeg, totalt modsat, jeg kæmper for ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2012
Visninger:
1.000

Annonce