Indlæser...
Sortering
Køresele til shetlænder. Hej HG.. Mangler lige lidt gode råd fra folk med erfaring indenfor kørsel med de kære ponyer. Har nemlig en dej...
Generel diskussion
Oprettet:
17. aug 2014
Visninger:
1.112
Springstævne Da jeg har fundet ud af min hest og jeg fungere bedere bidløst til spring, så er vi begyndt på det.. Må man springe med...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
10. aug 2014
Visninger:
579
købskontrakt Har solgt min pony, og nu skal vi jo have udfyldt en købskontrakt. Har fundet den på HN som egentlig er fin, dog er der...
Generel diskussion
Oprettet:
9. aug 2014
Visninger:
483
Bid der skaber liv Hej Folkens :) Jeg vil lige høre om i har et forslag til bid der skaber liv i munden. Min hest har været spændt i ove...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2014
Visninger:
851
Hvad skal hun hede.?? Hej alle sammen jeg har fået et hoppe føl for to dage siden, og vi har stadig ikke fundet et navn til hende.:)!tænkte p...
Avl
Oprettet:
31. jul 2014
Visninger:
1.293
Nusse- og krammeheste God aften HG :-) Jeg er kommet hjem fra en dejlig ferie, hvor ponyen har været savnet utrolig meget! Jeg kommer på bå...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jul 2014
Visninger:
679
Pris på part ?? din mening Hej alle.. Står i et lille dilemma kan man godt sige.. Jeg har ALTID været meget i mod at tage penge for en part, d...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jul 2014
Visninger:
1.116
Jeg har fundet min gamle hest!! Jeg er simpelthen så glad!!! For 4 år siden solgte jeg min pony i god og tro om hun vil blive hos en børnefamilie hv...
Off Topic
Oprettet:
14. jul 2014
Visninger:
885
Lidt hjælp i den store bidjungle? Hej HG! Vi har den her 6 års springhest, som jeg jo rider. Han er meget stærk og vil gerne fremad. Bliver nemt hids...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jul 2014
Visninger:
753
Udgifternei at have hest??? Hejsa HG. Mig og mine forælder har snakket om at jeg nok snart skal have min første pony :) så tænker på om i kunne skr...
Off Topic
Oprettet:
3. jul 2014
Visninger:
367
kat fundet SOLBJERG/ÅRHUS Jeg har her til aften fundet en norsk skovkat/main coon iført en stram meget slidt sele og 2 store knuder under maven.....
Off Topic
Oprettet:
3. jul 2014
Visninger:
348
Husk nu pas og ejercertifikat :-) Husk nu at have papirerne i orden. Ja, min hest skulle hjem fra sommefold i dag, og dygtig som jeg er, glemmer jeg a...
Off Topic
Oprettet:
1. jul 2014
Visninger:
720
Erhvervspraktik heste!!! Jeg skal i erhvervspraktik i 9. klasse nu til september, og jeg har endnu ikke fundet en praktikplads, da vi oprindelig...
Off Topic
Oprettet:
30. jun 2014
Visninger:
557
Bukker på tur! Jeg har et problem med min part Findus på tur. Han har det med at bukke en gang imellem, både i trav og galop, og det ...
Træning
Oprettet:
14. jun 2014
Visninger:
1.036
Uhh glæder mig som et barn til jul Endeligt får jeg min lille hyps "hjem" og kan gå i gang med hende her til den 1.. savner sådan at arbejde med heste og ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jun 2014
Visninger:
2.073
Stejler Hej allesammen. Da min hest desværre har fundet ud af at stejle og jeg ikke har reageret på det ordenligt så er det ble...
Træning
Oprettet:
8. jun 2014
Visninger:
979
Jeg er gal!! Hej alle.. Ja, jeg står så i den rigtig triste situation, at kæresten og jeg har fundet en ny "lejlighed" eller rett...
Off Topic
Oprettet:
3. jun 2014
Visninger:
1.112
Mundkurv på forfangen hest? Jeg har en hest, som i øjeblikket står på en jord fold på 4x4 meter, fordi han er i bedring efter at være forfangen. Ha...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2014
Visninger:
2.173
Drøm blev til virkelighed plus heste drømme Hej alle sammen. Jeg har 3 drømme som jeg gerne vil have forklaret. 1. drøm: Min lærer Jesper er lang tids syg og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2014
Visninger:
771
Elitloppet på Solvalla - vores hest VANDT Jeg er nødt til at dele min overvældende oplevelse med jer! EN OPLEVELSE JEG ALDRIG VIL GLEMME Fredag morgen kl. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
802

Annonce