{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

Uhh glæder mig som et barn til jul {{forumTopicSubject}}

Endeligt får jeg min lille hyps "hjem" og kan gå i gang med hende her til den 1.. savner sådan at arbejde med heste og er jo ved at være på tide hun lære lidt (hun blev 2 år i april)..
Da jeg købte hende var det med krav fra mig selv om at jeg kun skulle have hest hvis jeg kunne have hende tæt på, da jeg havde en lille datter og gerne ville have et barn mere.. fandt et super sted, troede jeg, så hypsen da hun var 3 måneder og købte, 1 uge før hun skulle komme hjem (5 måneder) ringede hende der havde stedet og sagde hun flyttede sin hest og stedet blev lukket, men jeg kunne få min med 1 måned på sommer græs smiley
Fandt så nyt sted tæt på (10 min gang) og det var super i starten.. havde hende der hele vinteren.. men men det blev forventet at jeg tog ½ delen af alle vagterne selv om jeg havde 1 hest og den anden havde 3 heste, så jeg var bundet for skulle der over hver morgen.. og havde lige opdaget jeg var gravid igen..
Og pludseligt kunne vi ikke købe strøelse, strå og foder sammen mere, så jeg skulle få hjem selv til 1 føl.. så kostede mig pludseligt rigtig rigtig meget at stå et lille sted uden faciliteter hvor jeg selv gjorde alt arbejde..
Fik så tilbudt at få hende lækkert sted i løsdrift med sin halvsøster, billigt endda, men langt væk.. sagde ja, tænkte hun så kunne gå der og lege og vokse til.. desværre skulle hun så skilles da vi nåede sommeren, så måtte flytte akut, og hun kom med ½ søsteren (der blev solgt) på sommergræs.. overvejede at sælge, men hun er min drøm..
Fandt så et super sted, hvor de passer og plejer hende som deres egen.. men stadig langt væk, især efter jeg har fået nr 2 og nu er gravid med nr 3..
Så har snart haft min hyps i 2 år, men kun haft hende i hænder et par måneder (hun kan så alt det hun skal kunne) men ellers har hun gået og hygget og leget og vokset og jeg har besøgt ind imellem for at tjekke at alt var ok..
Men nu har jeg fundet løsdrift tæt på med alle faciliteter, og den store pige skal starte i børnehave, så nu skal jeg heste igen smiley
Glæder mig sådan, føles næsten som at have købt ny hest.. har så 1 måned til at lære hende at kende, inden jeg skal føde.. og så får hun nok lidt pause (men med mange flere besøg..) og så til efteråret skal vi rigtig i gang smiley
Ville bare dele min glæde smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Uhh glæder mig som et barn til jul

Annonce