367 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Udgifternei at have hest??? Udgifternei at have hest???

Hejsa HG. Mig og mine forælder har snakket om at jeg nok snart skal have min første pony smiley så tænker på om i kunne skrive nogle af de udgifter ved at have pony og hvad de ca. Koster. Vi har fundet ud af hvad opstaldningen koster og det er inkl. Foder, wrap osv.
Vil sætte rigtig stor pris på hvis i ville bruge tid på at skrive hvilke udgifter der er og hvad det ca. Koster smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udgifternei at have hest???
  • #1   3. jul 2014 Der er sådan noget som smed, dyrlæge, udstyr og stævner (hvis man vil det) smiley

• #2   3. jul 2014 Forsikring og smed, samt årlige vaccinationer og ormekure skal i tænke på smiley

• #3   3. jul 2014 Og hvis hesten har sko på, det koster jo ekstra smiley Og tænderne skal også ordnes 1 gang årligt smiley

• #4   3. jul 2014 Har i en pris på hvad de ca. Koster?

• #5   3. jul 2014 Opstaldning som du selv siger i har styr på. Er det med fuldpas? Eller skal i muligvis give ekstra for ind- og udlukning på fold i hverdagene og weekenderne?

Mine udgifter:
    Opstaldning med alt inkl. 1900 kr. pr. mdr.
    Forsikring, ca. 3600 kr. om året, ca. 300 kr. pr. mdr.
    Smed, ca. 700 kr. hver 7-8 uge.
    Dyrlæge årlig vacc./tandrasp. o. lign. ca. 1500 kr. årligt.
    Privat undervisning, ½ time pr. uge 130 kr. - 520 kr. pr. mdr.

Så kommer der udstyr til hest, sadeltjek/sadelmager, massør, stævne, leje af trailer osv. som man ikke kan regne ud.
    Kan ikke lige se at der er noget jeg mangler - men er ikke sikker smiley

Held & lykke med hesten smiley

• #8   4. jul 2014 Det kommer så meget an på hvor i landet du bor, hvor du får den opstaldet og hvor tit og hvor meget skal skal have smed smiley
    Jeg betaler mellem 6-7ooo om måneden på hest med undervisning, forsikring, smed, osv osv. Men jeg kender mange som har deres heste opstaldet på mindre private gårde, ikke får så meget undervisning eller har ligeså høj forsikring., hvor de kun Skal af med 3000 om måneden. Det er meget individuelt.
    Snak med dine forældre om, hvor du skal have den stående, og spørg så det sted mht priser.
    ( og så husk at regn forsikring, smed, uforudsigelige dyrlægeregninger osv med :-))

• #9   4. jul 2014
    Det er lettest for dig hvis du kigger på det sted hesten skal stå og tager udgangspunkt i det :o) Priserne er meget forskellige rundt i landet og meget forskellige alt efter hvor mange faciliteter og hvad der er inkl. i prisen.

Kommentér på:
Udgifternei at have hest???

Annonce