{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Jeg er gal!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Ja, jeg står så i den rigtig triste situation, at kæresten og jeg har fundet en ny "lejlighed" eller rettere, række hus med have. I vores lejekontrakt stod der at den var indflytningsklar d. 15 Juni. Tingene gik som de skulle, vi har opsagt denne lejlighed vi bor i nu til d. 15 Juni, så den kunne blive lejet ud hurtigst muligt, så vi IKKE skulle betale 2 måneders ekstra husleje. Vores udlejer har så allerede lejet vores lejlighed ud til d. 1 Juli, og der er flyttesyn på denne her d. 14 Juni også får de nøglen d. 15. (Der hvor vi skulle flytte i den nye).

Så skriver det nye boligselskab, at viceværten har været ude og vurdere den nye lejlighed, og har konkluderet, at den IKKE kan være færdig til d. 15!! HVAD GØR VI SÅ!? Vi står med en bette hund, vores ting, uden tag over hovedet?! Pga dem.... I vores lejekontrakt står der OGSÅ, at lejen start pr. d. 15 Juni 2014...

Ja, hvad gør vi så lige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er gal!!
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   3. jun 2014 Prøv og start med at snak med den, og forhør jer om hvad fejlen er..

• #2   3. jun 2014 Der er ingen fejl i den tror jeg ikke.. Jeg ringer til dem i morgen, men slf er der lukket nu-.- TYPISK!! Nok også derfor jeg går sådan "amok", fordi man ikke kan gøre noget eller komme i kontakt med den lige nu:s Der skal males osv, men de har næsten14 dage til det:/ Deres eneste svar var "Jeg beklager".

• #3   3. jun 2014 Kontakt dem. I skal ikke betale for at bo der fra den 15., hvis I ikke kan bo der fra den dato. Kan være I evt. har nogle venner eller noget familie som I kan overnatte hos indtil da? smiley

• #4   3. jun 2014 vejret er jo dejligt - kender I ikke nogen, der kan låne jer en campingvogn, indtil I kan flytte ind?

• #5   3. jun 2014 Hippie: Ja gid det hele var så let:/ Men hvad med alle vores ting? Vi har ingen steder at gøre af dem nu... - Vi har ikke råd til at betale for noget at opbevarer det i, da vi lige har måtte trække 14.500 op af lommen til indskud + forudbetalt husleje:/

• #6   3. jun 2014 Har I nogen, som I kan låne pengene af? smiley

• #7   3. jun 2014 Louise og Lene: Nej, det gør vi godt nok ikke:/ Men det er mere vores ting/møbler... Vi kan sove hos min svigermor i nødstilfælde... Men hun er ikke så glad for to hunde i huset:/ (Vi har ikke råd til at leje noget opbevaring til møblerne, da vi lige har smidt en masse penge i at kunne leje boligen) smiley

• #8   3. jun 2014 Hippie: Nej bestemt ikke.. :s

• #9   3. jun 2014 God damn...
    Det er i sandhed en kattepine. I må snakke med selvskabet/dem som I har lejet lejligheden af. Det er jo deres ansvar, at finde noget I kan være i. Det kan jo ikke være rigtigt, at I opsiger jeres gamle lejlighed pr. den dag I har fået afvide at I kan flytte ind i den nye, og at de så pludselig ændre det...

• #10   3. jun 2014 Nej det er nemlig rigtigt:/ Det bare rigtig træls at stå i denne situation, og man bliver i SÅ dårligt humør:( Jeg vil også mene, at det er DERES ansvar, nu da vi jo også har betalt pr. den dag i husleje.. De kunne i det mindste gøre soveværelset færdigt, (det mindste rum), så vi kunne få vores seng der ind og evt stille nogle papkasser.. Også kunne de sige, at der ville rende malere rundt de kommende dage.. Det havde været en løsning.. Men at sige, at de bare beklager.. EJ.. De må komme med en løsning....

• #11   3. jun 2014 Dette her står der ordret i vores lejekontrakt:

Udlejer skal i overensstemmelse med vedligeholdelsesreglementet stille det lejede til lejeres rådighed i god og forsvarlig stand fra det aftalte tidspunkt for lejeforholdets begyndelse.

• #12   3. jun 2014 Hvis du har en underskrevet lejekontrakt, hvor der står, at lejemålet starter d 15. juni, så kan de ikke pludselig lave det om. Kontakt evt lejernes landsorganisation - llo - de kan vejlede dig:-)

• #13   3. jun 2014 Ja jeg ved godt de ikke KAN, men det har de altså gjort!:s Men jeg snakker med dem i morgen.. Du kunne jo være hende kontor damen havde fået forkert fat i noget.. Et eller andet er der i hvert fald galt, for de kender da deres regler osv, og det er en kæmpe selskab, så det kommer faktisk en del bag på mig:s

Kommentér på:
Jeg er gal!!

Annonce