{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Jeg er så GAL {{forumTopicSubject}}

Derude hvor jeg rider, er der en meget irritrende pige, som ''låner'' ens ting, uden at spørge.
Så har jeg lige købt ny Super Shine, til 108,- ikke den værste pris, men alligevel.
Så ''låner'' hun det, og min veninde ser at hun hælder resten ud!
Og vi mærker i hendes ponys pels, og man kan tydeligt mærke at det er deri, og jeg er den eneste derude der har det.
Nå, men så giver vi 550,- for et nyt hovedtøj med diamanter på, og så ser min veninde fandme hende pigen og den anden stå og pille en diamant af hovedtøjet!!!
Så siger min veninde en anden dag, at hun bare hader mig, og skal de ikke pille ved mit nye hovedtøj (det havde hun sagt til mig hun ville gøre) så går pigen og den anden ind og spænder biddet op, så det sidder stramt på Easy, og det tror de ikke jeg lægger mærke til, og så smider de rundt med det og griner, og så KYLER de min springsadel hen på en stol.
Den er så godt nok ikke ny, men nu får jeg snart en dressursadel, der koster mange klejner smiley
Hvad skal jeg gøre?
De stopper ikke, når jeg beder dem om det, og har set dem gøre det flere gange smiley

En dag gik de også ud til Easy, og trak rundt med hende, men heldigvis kom jeg, og gav den en skideballe.

Men hvad synes I jeg skal gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så GAL
Kommentér på:
Jeg er så GAL

Annonce