{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg gal {{forumTopicSubject}}

Uhh jeg er så gal på min svigerinde lige nu (min kærestes lillesøster, som var min veninde før jeg mødte ham).. Hun sad og skrev med min kæreste på MSN her i går aftes..
Så skriver hun hvordan det går med mine knæ og om lægen har fundet ud af noget (jeg har gået sygemeldt siden jul) og kæresten skriver at jeg har sår inde i knæene, betændelse og skadet brusk.. og at jeg derfor ikke må gå på trapper, cykle eller løfte tunge ting mere og at lægen mente jeg skulle få et andet job hvor jeg sad ned..
Men hun mente at jeg da bare kunne få nye knæ, og det sikkert bare var pjat og jeg pjækkede.. for hun havde altså haft samme job som mig i 3 år uden at få dårlige knæ.. øh hvad pokker har det med mig at gøre ??
Så beskyldte hun mig for altid at pjække (jeg havde nogle psygiske problemer for et par år siden + jeg lider af kroniske ryg smerter, som gjorde jeg tidligere havde ret svært ved at passe et job.. og har lidt ekstra sygedage) kæresten skrev at det var længe siden og så skrev hun at jeg da havde pjækket i januar.. øh nej jeg har været sygemeldt med mine knæ hele januar da de skulle finde ud af hvad problemet var...
Og så det værste, så skriver hun, at så må jeg jo sælge hesten, for hvis jeg har dårlige knæ og dårlig ryg så kan jeg ikke ride.. så skriver kæresten (som sandt er) at ridning hjælper rigtig meget på min ryg, og jeg ikke kan undvære det, både min læge, kiropraktor og psysio har sagt jeg skulle ride.. og min læge har også sagt at jeg gerne må ride med knæene hvis jeg passer på og stopper hvis det gør ondt.. så skrev hun ved gud at ridning kun var sundt hvis man sad ret på hesten og jeg sad jo altid som en kluddedukke smiley hvad bilder hun sig ind.. ved da godt jeg ikke rider perfekt (og alle dårligdommende hjælper ikke ligefrem) men træner og gør mit bedste.. desuden rider hun selv rigtig dårligt, og aner intet om heste (hun foreslog engang min hest skulle have chambon på for at få hoved op, da den gik bag lod) men hun tror hun ved alt fordi hendes kæreste har været gardahusar..
Byttede gerne med hende når hun nu mener jeg pjækker.. så kan hun jo se hvordan det er at have konstante smerter i ryg, nakke og knæ smiley
Men når alle dem der har forstand på det (læger, kiropraktor osv) siger jeg skal ride pga min ryg.. skal jeg så ikke følge dem frem for folks fordømmelse ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg gal
  • #1   10. feb 2008 ej hvor latterligt *-*

• #2   10. feb 2008 Signe:
    Det er da træls alt det der. Men tro mig folk der ikke har ondt aner slet ikke hvad de snakker om...
    Døjer selv med en arm der ikke kan holde til noet, men da jeg havde helt hjalp det mig faktisk meget. Der var da ting jeg ikke kunne men fik også styrket den...
    Men fordi lægerne ikke kan finde årsagen siger folk også tit at jeg bare pjækker og sådan noget...
    Op med humøret og glem alt om hende. Tænk på dig selv og sørg for at gøre det der hjælper på dig...

• #3   10. feb 2008 ej hvor er hun dog ond ;s det skal hun da overhovedet ikke blande sig ?
    seriøst, jeg bliver da vred bare af at læse det !? kan man ikke melde det på nogen måde xD ?

• #4   10. feb 2008 ej ! hvor er det udnerligt at sige sådan noget !

• #5   10. feb 2008 Aj hvor er hun latterlig men lige en ting Du sidder alsor flot på diin hest!

• #6   10. feb 2008 Tak for støtten.. det varmer smiley
    Hun skrev også at jeg hellere ville gå hjemme og få penge end at arbejde.. øh ja, hvis en eller anden kom og tilbød mig løn for at bruge hver dag hele dagen hos hesten, ja så sagde ja da ikke nej.. men det tror jeg heller ikke andre ville smiley men det er jo ikke det samme som at være luddoven og pjække.. jeg ville meget gerne slippe for smerter og arbejde..

• #7   10. feb 2008 Signe:
    Nej hvis man ikke ville sige ja til det var man da ikke helt normal. Men det kan man slet ikke sammenligne med at være hjemme fordi man har så mange smerter...

• #9   10. feb 2008 Trine S P: Nej vel.. hvem ville dog sige nej til at blive betalt for at passe sin egen hest.. men nej det er jo ikke det samme.. tit har jeg for ondt til at ride eller tage i stalden.. fx idag.. og så sidder jeg bare her og keder mig.. og jeg er glad for det arbejde jeg har.. men hvis jeg ikke snart bliver rask så mister jeg det måske og så er det ikke sikkert jeg kan finde nyt og kan jeg ikke så må jeg sælge hesten smiley

Fancy d: (8- 6 dage tilbage *: - GO THEIS!! Ö 8D : Tak det var pænt skrevet.. ved dog godt jeg har nogle fejl.. men de fleste skyldes mine skader, så må leve med det og hesten lider nok ikke under det smiley

• #10   10. feb 2008 Signe:
    Jeg håber for dig at det ikke går så glat at du bliver nød til at sælge hesten. De er sku med til at holde en humør oppe.

• #11   10. feb 2008 Trine S P: Ja.. tror jeg ville gå psykisk ned hvis jeg ikke havde min hyps og mine katte.. dyr er bare de bedste til at trøste når man har ondt..

• #12   10. feb 2008 Sikke da en sød svigerinde du har dig der... :S Hun kan da ikke bilde sig ind, og skrive sådan noget om dig.. Det er da for sygt at tro du går rundt og pjækker.. Hvad er det hun vil have bevist?? Håber din kæreste har skældt hendes lille søster ud.. for hun kan ikke være bekendt at være sådan... Alle ved at ridning hjælper på mange ting... bla styrker det da ryggen.. med mindre man har noget i ryggen, som gør man ikke kan ride... Men når nu dine læger har anbefalet dig at ride.. skal du såsandelig fortsætte med det.. Ingen grund til at stoppe fordi hun syntes du skal det..

Du må da vidst tage fat i hende... og forklare hende nogle ting... smiley Kan godt forstå du er skuffet over hende.. hun burde kende dig bedre, eftersom hun også har været din veninde...

• #13   10. feb 2008 ej hvor latterligt!
    Og endnu mere latterligt at hun tror hun ved noget pga hendes kæreste har været gardahussar?!?
    -Nu er det ikke for at træde nogen over tæerne, men har engang haft en kæreste hvis storebror var gardahussar, han havde ALDRIG haft noget med heste at gøre før han kom i militæret, så var han derude i et år (normalt er det faktisk kun et halvt år mener jeg) hvor han selvfølgelig red hver dag.. men ærlig talt, den dag idag ved stadig ikke en BRØKDEL af hvad jeg ved og kan fx, efter at have reddet i over 10 år.
    Jeg kan slet ikke have folk der siger sådan der, fint nok hvis hun har de tanker, men så snart hendes egen bror fortæller hende hvordan tingene hænger sammen burde hun da bare knytte sylten og sige "okay, jamen så må det jo være rigtigt nok"
    IHhh.. hvorfor kan folk ikke bare holde snuden for sig selv og koncentrere sig om deres eget liv?
    Øv føler med dig!
    God bedring forresten smiley

• #14   10. feb 2008 Det kan jeg godt forstå du er.
    Nogen mennesker kan bare ikke lade vær med at blande sig i andres ting! - Irriterende.

• #15   10. feb 2008 Tak for jeres søde svar smiley
    Min kæreste prøvede også at fortælle hende hvordan det hænger sammen, men han er ikke altid lige god til at forklare sig smiley hun ved dog ikke at han fortalte mig alt hvad hun skrev..
    Hendes kæreste rider egentligt godt (han har også redet før han blev gardahusar) men på sådan en gammeldags militær måde og lidt hårdt..
    Fx kunne han slet ikke ride min hoppe (og han indrømmede det) da hun er ekstremt følsom..
    Han red hende 2 gange, den første gang gik hun nærmest i roll-kur fordi han havde for meget fat i hende og 2 gang stejlede, bukkede og hoppede hun.. hun lavede endda alle mulige af de der hop de laver på den spanske rideskole, for at slippe af med presset smiley så der sagde jeg stop at han ikke måtte ride hende mere.. til hverdag er hun nem og sød..
    Han mener også heste skal behandles gammeldags.. altså de behøver ikke fold hvis de bare rides, havre og halm er nok at fodre med og skaber hesten sig, så smækker man bare en kandar på og tvinger den smiley og det er ud fra det hun snakker hest..

Kommentér på:
Hvor er jeg gal

Annonce