{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg nervøs!! {{forumTopicSubject}}

Puha. Skal til mit første stævne med min hest. Og det er vildt dejligt endelig at nå det mål!
Men hold da op hvor er jeg bare nervøs.. Det er kun en LD1, i dressur. Men gud hvor er mor her nervøs og spændt!! smiley

Hvornår startede i til jeres første stævne med jeres hest/pony? Og hvor gamle var i? Vandt i? Og hvilken klasse? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg nervøs!!
  • #1   30. sep 2013 Hehe, jeg fik en gang at vide, at hvis ikke man var nervøs, var man ikke en ordentlig rytter! smiley
    Glæd dig til dagen hvor du skal tisse konstant, og garanteret gennemgår banen så mange gange, at du kan den baglæns og i søvne smiley

Jeg var 8 år gammel da jeg startede første gang ,og jeg rystede som en nyfødt kalv!
    Og jeg har altid været lige nervøs, men ligeså snart man er på banen, så syntes jeg at man glemmer det hele!
    Jeg kan ikke huske om jeg vandt den gang, men det tror jeg ærlig talt ikke. Første gang jeg vandt en roset var en 3 plads i 60 cm spring på en rideskolepony da jeg var 9 år. smiley

Jeg synes at nervøsiteten hører sig til når man skal til stævne. smiley

• #3   30. sep 2013 mit første stævne var en LE spring - jeg vandt! smiley og jeg var overhovdet ikke nervøs smiley men det er jeg blevet efterhånden

• #4   30. sep 2013 Har endnu ikke startet et "rigtigt" stævne, da jeg ikke har haft muligheden for det : ( Men jeg startede 50 cm spring på min rideskole, da jeg var 13-14 og det gik ad helvede til jeg fik 3 stop : S Men alle fik en roset, så fik ikke en placering : ) Og så var jeg på ridelejr hvor der var "stævne" til sidst, hvor jeg red en LC1 til 55 komma et eller andet, og det var jeg ikke helt tilfreds med, og kom heller ikke i top 5 : /

• #5   30. sep 2013 Jeg startede på min nye hest Deena i sommerferien. Vi red en LD1 til 68,9% og vandt en 1 plads! Det skal lige siges at der havde hun stået stille i et halvt år, og jeg havde kun redet hende 5 gange smiley Jeg var så stolt!!
    Og held og lykke til dig! smiley

• #6   30. sep 2013 I er så søde. smiley Tak.
    Det er lidt fedt at læse andres historier.

• #7   30. sep 2013 Haha started mit første stævne for nogle år siden smiley På min gamle 3'er pony smiley Og vi var nul I første klasse og fik roset og vandt den anden smiley Det skal nok gå smiley

• #9   30. sep 2013 Puha Karla&Djásn!, jeg kunne ramse en masse dårlige ting op. smiley

• #12   30. sep 2013 Jeg var til mit første stævne. Var møg nervøs, hesten ville ikke samarbejde, jeg skulle tisse mit i programmet og ikke nok med det kom jeg forsent så jeg nåede dårligt at få opvarmet smiley

• #13   30. sep 2013 Jeg starte mit første stævne da jeg var 7-8 år og det var en LC1. Jo, jeg var nervøs. Meget.

Men den dag i dag rider jeg ind på banen og lader som om jeg er den bedste i verden og jeg er meget bedre end andre, og så koncentrerer jeg mig ellers bare om mit program. Det lyder meget arrogant, ja - men det hjælper på mig, så jeg fortsætter i den stil. Det ændrer jo ikke på min adfærd, men på den måde, at det ikke er sådan jeg bliver arrogant af det (:

• #14   30. sep 2013 jeg ved simpet hen ikke hvorfor.. men jeg bliver ALDRIG nervøs.
    men det er nok fordi jeg ikke kommer for at vinde, men for at få nogle anderledes oplevelser med hesten.
    men jo oplevelsen bliver da lidt federe når man kommer hjem med roset. men ellers er det da bare afsted igen, det kan ikke gå lige godt hver gang smiley

• #15   30. sep 2013 Det skal nok gå! Bare hav det sjovt smiley
    Mit første stævne var jeg 11-12 xD jeg kan ikke huske det helt xD Jeg red LC2 og LB1 til 60,45 og 53% og minus to point i begge klasser fordi jeg glemte programmet xD Men tag det som en oplevelse! Det går jo bedre smiley Også for mig xD
    Jeg var mega nervøs men endte som nr 3 ud af 8 og 4 ud af 4 smiley

Kommentér på:
Hvor er jeg nervøs!!

Annonce