30. okt 2007 Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
Hvor er jeg rørt! :') {{forumTopicSubject}}
Hey søde Hg'ere!
Hver lørdag hjælper jeg nogle små piger med at lærer at ride. Jeg har fået en "fast" pige jeg hjælper, og hun har snart redet i et helt år Som tiden dog flyver.
Denne lille pige er blevet rigtig glad for mig, og jeg har i starten fået nogle perleplader med mit navn, og forbogstaver af hendes navn, og mine hestes Plus en HEL masse tegninger af mine heste
Har tit fået at vide af hendes mor at hun snakker om mig, hele ugen indtil hun kommer om lørdagen, og at hun tit kalder mig hendes 'bonus søster' :')
Og hun siger HVER gang efter træning " Ihh, du har lært mig alt jeg ved"
Men så her i dag, kommer hendes mor hen og siger at den lille pige vil snakke med mig, og så får jeg rakt en skimmel plastikhest i hånden, med en seddel hvor der står:
Michelle og Ronja.
Verdens bedste trækker
NEJ hvor blev jeg altså rørt! Fik næsten tårer i øjnene! :')
Bliver så rørt over at det jeg gør, og det at jeg hjælper giver så meget pote, at de kommer med gaver, og de er virkelig taknemlige for at jeg gider bruge 1 time hver lørdag morgen på at hjælpe dem, og lærer dem at ride!
Det giver virkelig en LYST til at gøre det, og glæde sig til at komme hver gang!
Ja, et lille glædeligt indlæg fra mig!
og undskyld hvis det blev langt, men jeg er stadig helt rørt over det! :')
Et lille billede af plastikhesten med sedlen på :')
(link fjernet)
feb 2010
Følger: 26 Følgere: 18 Emner: 21 Svar: 118
jan 2010
Følger: 54 Følgere: 48 Emner: 7 Svar: 33
apr 2010
Følger: 368 Følgere: 274 Heste: 10 Emner: 139 Svar: 981
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 6 Emner: 42 Svar: 312
Har også engang fået gaver af "små" ride-piger, ikke fordi jeg var deres officielle underviser, men jeg hjalp dem tit i stalden med striglning og opsadlning når ridelæreren ikke "lige var til stede". Og fortalte dem om hvordan man gjorde det korrekt osv. Hvis de havde problemer med ridningen, gav jeg dem også små tips til at gøre det bedre
Det er altså bare det hele værd, at stå der en "sur" og kold vinteraften kl. lort og det er bælgmørkt. Og så bruge sin tid (hvor man jo egentlig kunne tage hjem og ligge i varme tæpper med te :b) på at hjælpe andre piger igang med deres indgang til rideverdenen Jeg blev også virkelig rørt af det
jun 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 2 Svar: 1
jun 2009
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 13
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
Ja, godt spørgsmål. Min computer mente der skulle 2 indlæg. ved ikke lige hvad den lavede.
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
jun 2011
Følger: 102 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 72 Svar: 805
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
Arbejder også selv som staldpige. Det vil sige jeg trækker, og hjælper med at sadle op, og hjælper dem under ridningen.
Nogle af børnene, kan være nogle små djævle. Men nogle er også helt fantastiske.
Vi har lille dreng heroppe. Lige startet i skolen, men har været her i godt to år.
Han er den sødeste lille humørbombe, der altid griner. Engang havde jeg ikke fået lukket boksen ordentligt, så vores skønne æsel listede sig ud. Det resulterede i, at drengen begyndte at grine som jeg ved ikke hvad, og jeg knækkede sammen af grin over hans grin. Jeg kunne end ikke fange dyret fordi jeg lå og grinte.
Derudover, kom han til jul hen, med en pakke julechokolader - og sagde "Glædelig jul!" Har fået flere tegninger, og hans mor kom engang hen at sagde, at han havde været så bange for at jeg var stoppet, fordi jeg ikke havde været til et af elevstævnerne.
OG ikke nok med det, så rider han bare SUPER. Han går på et let øvet hold, med piger der er over 5 år ældre end ham - og han er en af de bedste på holdet! Han kan både trave og galopere selv. På en hest hvor han ikke engang selv når ned over saddelklapperne. Han red også sit sidste LD1 program UDEN trækker!
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 883
mar 2009
Følger: 1729 Følgere: 533 Heste: 8 Emner: 201 Svar: 3.021
Hvor er jeg rørt! :')