Indlæser...
Sortering
hvor dum har man lov at være ? ja..jeg var jo i seden til stævne har i lørdags og skulle ride en lc3 og en lb1 og min pony gik bare som en drøm..og hv...
Off Topic
Oprettet:
18. sep 2006
Visninger:
346
Se min hest ride for første gang i 5år Hey! Efter hun har været avlshoppe i 5 år ( nu er hun 11) har jeg fået den dejlige Delight. Så hoppede jeg op på ...
Off Topic
Oprettet:
11. sep 2006
Visninger:
325
Hvad er det rigtige valg..??? hej allesammen.. jeg har lange gået og tænkt over Marquist.. Om jeg skal beholde ham eller sælge ham.. det er sådan a...
Off Topic
Oprettet:
8. sep 2006
Visninger:
260
dårlig undervisning... jeg er bare så ked ligenu... jeg har gået og glædet mig så meget til at få springundervisning idag, og det´gik bare så ...
Træning
Oprettet:
5. sep 2006
Visninger:
303
Glide tøjle ?? Ja jeg lånte jo lige en glide tøjle her i går . Da jeg skal ride chilli Frem og ned / lang og dyb (:. men efter hun h...
Træning
Oprettet:
4. sep 2006
Visninger:
566
Middel Jeg er ved at være lidt træt af hele tiden at skulle begrunde for middel.. jeg syntes sq ikke jeg laver andet.. det er ...
Off Topic
Oprettet:
1. sep 2006
Visninger:
188
in your face FORDOMME!! kender i dem med fordomme om visse racer? traver, fjordhest, araber?? har i måske selv nogen? jeg vil ærligt indrømme ...
Træning
Oprettet:
20. aug 2006
Visninger:
796
HJÆLP !! Ang. tilridning Ihh er da lidt pyldret over for kære Mulle-piqe, men vil ikke komme til at gøre noget jeg vil fortryde! Derfor vil j...
Træning
Oprettet:
16. aug 2006
Visninger:
1.034
:'( vil ik miste hende . HEj HG'er . Har lige brug for at skrive det ned . Min pony Laura ´, har det ik så godt for tiden . Hendes allergi ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. aug 2006
Visninger:
270
Hva syns i? Hva syns i om Alixs billeder? Altså feks. nr 1: Godt billede, eller dårligt, billeder, rytter fejl. Altså gider i a...
Off Topic
Oprettet:
7. aug 2006
Visninger:
490
Uhh.. Snart føl- og plageskue Uha, nu er jeg ved at være godt nervøs. På lørdag skal de 3 yngste fremvises til DOA's føl- og plageskue i Slagelse,...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
3. aug 2006
Visninger:
435
Zenta min kære hund er død :'( det er med rystende hænder og stortudene øjne jeg skriver dette min kære Zenta er borte langt langt borte hun v...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul 2006
Visninger:
863
sælgere snyder andre..... Arrgh det kan bare pisse mig af at nogen mennesker sælger ubrugeligt/dårligt udstyr til andre her på marked! Hvord...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jul 2006
Visninger:
209
Skavsår! ja, alle vores heste, får skavsår a de billige grimer, og billige hovedtøj, så vi bliver nød t og købe dyre grimer t de...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jul 2006
Visninger:
275
Om forældre og sådan Ved ikke heeelt hvor den tråd blev af, men jeg skrev et laaangt svar og så var den væk..? Her er mit svar hmm altså...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jul 2006
Visninger:
461
Surt Surt Surt, !Indbrud! Jaah jeq kom hjem fra 16 dage i Italien og Østrig, og glæder mig enormt til at komme hjem til mine hester, men glæden f...
Off Topic
Oprettet:
22. jul 2006
Visninger:
618
En trist lille historie Som hvalp underholdt jeg dig med mine narrestreger og fik dig til at le. Du kaldte mig dit barn, og på trods af en del ...
Off Topic
Oprettet:
12. jul 2006
Visninger:
550
Det er utoligt (annoncer) Hvorfor kan folk ikke bare lade være med at skrive i folks salgsannoncer, medmindre man selvfølgelig er en int. køber.?...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jul 2006
Visninger:
328
Kasernens Rideskole Næstved Hej, nu da min hyp er blevet slagtet, har jeg overvejet at starte på rideskole igen Det er 8 år siden jeg sidst har...
Træning
Oprettet:
8. jul 2006
Visninger:
9.269
Hjælp til køb af dressursadel Vil gerne høre hvilken dressursadel du harog hvad der er godt/dårligt ved den? Skal nemlig ud og købe en ny til min...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jun 2006
Visninger:
350

Annonce