{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Surt Surt Surt, !Indbrud! {{forumTopicSubject}}

Jaah jeq kom hjem fra 16 dage i Italien og Østrig, og glæder mig enormt til at komme hjem til mine hester, men glæden forsvandt ligesom da min mor råbte: "Skynd jer at komme, vi har haft indbrud"
Så jeq forlod mine elskede heste og mit humør var i kulkælderen. Jeg kommer om i gården og ser først havedøren er brækket op med et kæmpe koben tre steder, så går jeq videre ind i huset og lide inde for døren står et stort fjernsyn som vi har haft stående i et andet rum.
Jeq går så videre ind i stuen og ser vores 32" LCD fladskærmsfjernsyn og vores dvdoptager er væk! og begge dele var HeLT nyt..
Jeg går så videre ind i mine forældres arbejdsværelse og ser at alle skabene er flået op og er helt rodede, og på bordet har tyvene fundet en gammel l*rte bærbar og mine forældres helt nye bærbare ligge oven på som de har fundet inde i skabene, og videre inde i mine forældres soveværelse er der rodet rundt i deres tøjskab..
Jeq gik derefter til køkkenet og ser at fjolserne har brudt kobenet til at prøve at få opvaskmaskinen ud, men den var boret fast..
Så skyndte jeq mig op på mit værelse, hvor jeq til min lettelse så at de tydeligvis ikke havde været..

Mine forældre skyndte sig at ringe til politiet og forsikringen, og politiet kom så 1½ time efter, men i den 1½ time kunne vi intet pakke ud fra vores campingvogn, fordi vi jo ikke måtte røre ved nogle ting inde i huset..

Politiet kom så og kiggede lidt og skrev ned, de havde så set et par steder at tyvene har brugt så kaldte Dub-handsker (ligesom de der strik agtige ridehandsker med dubber på) så man kan ikke tage fingeraftryk, men de siger så at vi ikke må rører de bærbare før der havde været nogle og kigge efter fingeraftryk, politiet mente at de så ville komme i dag, men de ringede og sagde at det først blev tidligst på mandag,.

så sandsynligheden for at finde dem er meget lille. Vi tror at de er blevet forstyrret og derfor ikke har fået pc'erne med, men af hvem ved vi ikke, vi ved heller ikk rigtig hvornår det er sket.

Men man har deet bare SÅ dårligt når man ved at der har været nogle andre inde i ens hus.. Også selv om de ikke fik så meget med.. smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt Surt Surt, !Indbrud!
Kommentér på:
Surt Surt Surt, !Indbrud!

Annonce