{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

heidi j
heidi j
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 161

surt {{forumTopicSubject}}

ja nu troede jeg ,at jeg havde fundet noget foder til mine heste,både foder og lucerne,men hvad sker der så,de får bare dårlig mave af det.det kan næsten ikke være andet end det,da det er det eneste nye de har fået efter de er kommet hjem fra sommergræs.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surt
  • #1   15. okt 2010 Er det ikke bare tilvænning til foderet? Mine har også en gang i mellem fået tyndmave pga foder skift smiley

- Maiken Gøte

• #2   15. okt 2010 Du skal virkelig passe på med bare at køre over på nyt foder, din hest kan få kolik.
    Du skal vænne dem meget stille og roligt til det!

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#3   15. okt 2010 nu har de haft det i et stykke tid nu,

michelle : det gør jeg virkelig også jeg gir dem ikke bare fuld ration fra starten af

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#4   15. okt 2010 jeghar startet ud med en håndfuld og meget lidt lucerne i de første dag og så taget lidt mere af gangen ,kunne faktisk ikke starte ud med mindre

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#5   15. okt 2010 happy horse: sådan gør jeg altid nå jeg skal vænne dem til foder,har faktisk lidt mistanke om at det måske er lucernen der er for stærk
    nu har jeg kørt dem over på noget andet prøver speedy beet ,farum/værløse foder og lucerne så må jeg se om det bliver bedre med det

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#6   15. okt 2010 fra pavo ,daily pluds tror jeg nok det hedder

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#7   15. okt 2010 okay nu har den ene tendens til let mave i forvejen,så der skal ikke så meget til før det bliver værre

• heidi j
    heidi j Tilmeldt:
    dec 2008

#8   16. okt 2010 lucerne bruger jeg også,har bare prøvet det jeg brugte sidste år,og så speedy beet og så det der hedder farum /værløse foder ,nu er det tinker så de skal ikke ha så meget .

Kommentér på:
surt

Annonce