209 visninger
|
Oprettet:
sælgere snyder andre..... {{forumTopicSubject}}
Arrgh det kan bare pisse mig af at nogen mennesker sælger ubrugeligt/dårligt udstyr til andre her på marked!
Hvordan kan nogen få sig til at sælge udstyr som kan ødelægge en hest af!!
Har fx set en sadel herinde som jeg ved er VIRKELIG dårlig kvalitet/skæv sadelpuder og i det hele taget ikke til andet end at smide ud. Og så tar sælger oven i købet overpris for den...... hvad får folk til at gøre sådan noget?!!
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
Det jeg selv har købt har altid været som jeg ønskede bortset noget fra Hööks men det er jo ikke privat..
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 45 Svar: 206
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Det er da mega uretfærdigt at man bliver frosset fordi man gør andre en bjørnetjeneste!
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
mar 2004
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.977
Men desværre er der nogen der er sådan .
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
Når man vælger at købe ting over nettet så ved man selvfølgelig at der er en vis risiko ved det men sådan noget som farven på en sadel er da så lille en ting at hvorfor fanden kan folk ikke bare sige sandheden om det... Ang. det med sadlen så var det jo ikke et spørgsmål om opstopning eller noget for selvfølgelig er det ikke sikkert at. f.eks. slæger ved noget om det. Men hvis man sælger noget kan man da lige så godt bare være ærlig...
Kan ikke lige se hvorfor der "skal ske noget oven i hovedet på en" bare fordi man køber en sadel over nettet hos en privat sælger, det er da ikke værre end at købe ting gennem hööks...
Når folk lover returret på det man køber er der jo ikke noget galt i det. Og hvis tingen er købt som beset så ved man jo også det.
Problemet ligger jo bare i hvorfor fanden folk skal lyve sådan og hvad fanden de får ud af det.
Men nogle folk er jo bare ikke ærlige og vil ikke fortælle hvem de selv er..
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
Til gengæld har jeg også kun haft tilfredse købere, men har så også den holdning, at hvis køber er utilfreds, tager jeg gerne varen retur. Har dog aldrig prøvet det, for det har ikke været nødvendigt.
Men har selv oplevet at købe varer som ikke helt har levet op til forventningerne. Men sådan er risikoen jo ved at købe brugt og man ikke kan se varen irl først. Desværre er der jo ikke meget at gøre ved det andet end at advare så godt man kan. Man må jo stadig godt sende navn osv over en privat besked, mail, MSN osv...
feb 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 79 Svar: 990
sælgere snyder andre.....