270 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

:'( vil ik miste hende . :'( vil ik miste hende .

HEj HG'er .

Har lige brug for at skrive det ned .
Min pony Laura ´, har det ik så godt for tiden .
Hendes allergi går ik for godt , og hun er blevet ret tynd .
Dyrelægen kommer i dag og ser til hende , så må jeg se hvad han sir .
Jeg håber der er noget der kan hjælpe , for vil ik miste min bedste ven .
Hun er den der ik røber mine hemligheder , hun er der altid for mig .
Jeg er så uheldig for tiden , Mine forældre går fra hinanden og så kommer det med Laura .
Jeg vil bar ik misteste hende , men hvis han ik kan gøre noget . Vil jeg ik se hende gå og have det dårligt , hun er jo det bedste jeg har og fortjener kun det bedste .

Har i prøvet at miste en god ven ???

Jeg håber der er noget der kan hjælpe , men nu må jeg se . Hendes allergi er altid lidt slem om sommeren når det er varmt . Men denne gang , er det værrre .

VIL IK MISTE MIN BEDSTE VEN .... smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :'( vil ik miste hende .
  • #1   10. aug 2006 uhh ' det lyder ik rart, ja .
    jeg har også prøvet det, med min første hygge pony,
    og så med en hund der KUN var 8 ='l ..

• #2   10. aug 2006 har prøvet at miste mange venner det er mega hårdt.. men vis du vil snakke om det vil jeg gerne hjælp dig..

• #3   10. aug 2006 Hvor trist smiley Kan godt forstå du er ked af det. Det må være forfærdeligt svært. Bare bliv ved med at tro på at der stadig er håb.
    Har selv prøvet at miste en hest og der findes ikke noget der er mere svært. jeg var så ulykkelig, men var bare glad for han var kommet et sted hen hvor han ikke længere skulle have ondt. sådan er man bare nødt til at tænke på det. Selvom det er svært. Håber det kommer til at gå i orden med din hest smiley Held og lykke.

• #4   10. aug 2006 har selv mistet mange på bare 4mdr.. det startede med min bedstefar, min kat min hund, min høne, mine undulater og så min bestemor det var en skrækkelig tid

• #5   10. aug 2006 tak , jeg har kun mistede små dyr som kaniner og hamster og sårn ,..
    har haft Laura i snart 6 år , og har været van til at have hende ved min side , hver dag ,..

• #6   10. aug 2006 det er bar så hårdt , bar på de sidste 14 dage ,.. først siger min mor at min mor og far ik skal bo sammen mere og så nu Laura ,..

Jeg vil os tænke på at gøre det der er bedst for hende , for ville være ondt at lade hende gå og have det dårligt .

Jeg har os gjort rent ved hende i dag og striglet hende , og lavet lidt lækkert til hende .

• #7   10. aug 2006 puha . det lyder ikke god . :S Vi må bare håbe dyrelægen kan gøre noget . Mener jeg har hørt om nogle urter som skulle være rigtig gode . Men prøv og spørg dyrelægen om han kender noget til det .

håber det kommer til at gå godt al sammen

• #8   10. aug 2006 Samme her , ingen vil kunne arstate min pony .
    Det er hende der har lært mig så meget .

• #9   10. aug 2006 Tak "venner" .
    Jeg håber os det går i orden , og skal nok fortælle i aften , hvad der skal ske . MEn håber jeg kan beholde min bedste ven .

• #10   10. aug 2006 Anne N
    Åh hvor er det bare gudesynd for dig! s':
    ..Føler virkelig med dig!

Har også prøvet at midste venner
    vores gamle hund Rolf. Han dødede (2004) fordi han var gammel, og så noget med han havde vand i lungerne.
    Han blev 11år. Han var bare så sød!<333
    og doven d: .. Faktisk lige præcis idag kunne han have blevet 14år!
    Vi har begravet ham ude ved en hule hjemme på gården, og vi kan ikke komme hen til hans grav, pga. mega høje brand'neller s:

Har også prøvet at midste en der hedder Simone.
    Vi var på samme ridelejr i sommeren2003.Vi hyggede os bare så godt sammen<33
    Men´en vinter2004 var hun ude og kører med sin mor, og så bremser moren lidt højt op, ved luden af nogle som dytter. Simone besvimer da hun var sådan en som besvimede når hun blev forskrækket. moren kører videre, uden at have opdaget noget. Da de så svinger ud på en morten ved vælter Simone til den ene side, og moren går lidt i panik. Bilen begynder at slingere, og så havner de begge i en lasbil, og moren over lever, men Simone dør s':<3333
    savner hende bare så meget. Men vi havde jo kun kendt hinanden i en uge..

• #11   10. aug 2006 Held og lykke med det..

• #12   10. aug 2006 lidt *hårdt* op

• #13   10. aug 2006 århhh hvor synd for den pige smiley
    og din hund , har os en hund , som jeg os holder meget af .

Men nu må jeg se hvad dyrelægen sir i dag .

• #14   10. aug 2006 tak team dressur .

• #15   10. aug 2006 Anne N -
    smiley .. savner hende.
    Jeg lover at krydse finger, og be til gud om at det går godt<333

• #16   10. aug 2006 tak,.. ik kryds finger det giver uheld ,.. har os bedt en bøm,..

• #17   10. aug 2006 stakkels dig skulle os måske sælge en hest det kunne jeg heller ikke bære vi havde kun haft ham to måndeder højst var så ked men vi beholdte ham alligevel

• #18   10. aug 2006 århh hvor surt,..

• #19   10. aug 2006 arg din stakkel! jeg ved præcis hvad du mener.
    Nogle dyrlæger fortalte mig at prins havde spat. jeg var helt knust, for hvad nu hvis han skulle aflives?
    Jeg ville slat ikke kunne bære det. Min bedste ven gennem 9 år! Min sjælsfrænde, som er hvad ingen anden nogen sinde vil kunne blive. Hvordan skulle jeg kunne komme videre efter det?
    Men det går fremad. en gammel berider kom ud og fortalte at det nok var fordi har ikke brugte sit bagben rigtigt, så vi træner det op nu. =D
    Men jeg ved hvordan du har det! helt ind til benet føler jeg med dig, for sorgen over en hest er svær at bære.
    Jeg kan kun sige dig held og lykke og bede dig holde ud. Hvor der er vilje er der en vej..!

• #20   10. aug 2006 Åh hvor er det synd for dig!
    jeg mistede min fuldblod for et par år siden så jeg ved godt hvordan det føles at miste min bedste ven - ikke spor sjovt!
    jeg håber der kan gøres noget for hende.
    Har du prøvet urter fra lene Ashkim? Det prøvede jeg på min den gamle der også døjer med allergi - det hjalp hende!
    Du kan også sætte hende på spåner og give wrap istedet for hø.
    men du har selvfølgelig nok prøvet næsten alt og nu er det sommer og de går ude, det er svært at undgå pollen og lignende.jeg håber dyrlægen har noget der kan hjælpe, det krydser jeg fingre for.
    har du brug for at snakke må du endelig skrive, jeg ved hvordan det føles!
    mange mange varme tanker herfra og de bedste ønsker for dig og din pony

Kommentér på:
:'( vil ik miste hende .

Annonce