Om forældre og sådan {{forumTopicSubject}}
Ved ikke heeelt hvor den tråd blev af, men jeg skrev et laaangt svar og så var den væk..?
Her er mit svar
hmm altså ved ikke helt hvad du mener men jeg tror det er lidt sådan som med mig..
Først fik jeg en pony, men den ville ikke springe så vi sadte den væk og købte en ny, ung pony med stor kapacitet.. D
et gik efterhånden ikke så vildt godt og jeg blev lidt bange da den bukket vildt og sådan så fik jeg låne en pony lidt (den stoppet med ejerene så de ville ikke have den) og det gik rigtig godt og vi fik pladsering hver gang vi var til stævne, men så ville ejerene have den tilbage..
Så sadt jeg igen med den "vilde" pony.. efterhånden blev den bedre og jeg var ikke bange mere.. Vi kom også op og ride nogle stevner som gik ret godt.. så fik vi solgt den første pony og jeg skulle få en til.. Da købte vi den jeg havde lånt (1år efter ejerene havde tat den tilbage og den var igen begynnt at stoppe)..
Nu gik det bedst med den "vilde" pony for den andre skulle jo "bygges op" igen.. Den sommer kom jeg op at ride MA på den gale og vi fik det rigtig godt til... men så den vinter og vår så ved jeg ikke helt hvad der skedte men den "nye" pony fungerede meget bedre..
Så mit sidste år red jeg ikke mere end MB for det stæmmte ikke 100% med den "vilde" og den nye rak jeg det aldrig på da min mor ikke ville køre mig til de stævner hvor der var MA..
Da vi så skulle sælge var det ikke så let da den "vilde" var svær at ride og nu har jeg da fået en hest...
Vi har fortsat den "vilde" pony som efterhånden har "blevet voksen" og er rigtig flot både til dressur og spring (han er nu sadt væk til nogle der måske skal købe ham) og den "nye" pony har min søs fået, mens jeg jo har Ulf..
Tingen er det at min far siger vi KUN må have 2 heste og nu har vi 3 på papiret, det gør han lidt sint
Min mor er lidt sur for at jeg ikke fik den "vilde" til det sidste år og jeg er også lidt sur for det selv for han har stor kapacitet og vi taber vildt mange pænge på ham (det er min far også sur for) men for mig er hjemmet vigtigst...
Min mor er også sådan at alt jeg laver er for dårligt og hun mener jeg ikke klarer at padse mig selv virker det som "husk nu at gøre sådan"+++
Jeg er vildt træt af min mor nu for hun er konstant sur på mig og ude efter at finde fejl.. og siger jeg noget på hvad hun laver "fejl" er jeg bare SÅ dum...
Og min søs hun har ALLTID ræt (hun er en dum idiot der laver ballade HELE tiden og rider vildt dårlig.. jeg synes synd på min gamle pony.. hun gik LA dressur med mig, nå går hun næsten ikke engang LC:s)
Tiril R
dec 2005
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 6 Emner: 167 Svar: 1.112
Lyder som om du sys det med de forældre er noget lort.. og eftersom hva man kan læse er de da os mega dumme men hmm hva gør du så?
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
dec 2005
Men sys os tit at forældre er meget overbeskyttende for den mindste??
feb 2005
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 135 Svar: 1.157
Jeg sys det er rigtig synd for dig..
Måske skal du selv prøve, som din mor siger, at være mere sød overfor din søs (ved jeg jo ikke rigtig noed om.. men måske det hjælper?), hjælp hende måske med at ride ordentligt..(?)
Prøv at forklare din mor hvordan du har det. Bed hende om at lytte til hvad du siger, om dine følelser.... Måske hun kan/vil forstå det?
Jeg håber i hvert fald virkelig at det bliver bedre ..
Held og lykke!!
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
Da jeg var lille fik jeg pænt ride dressur mindst en gang om ugen for instruktør og også ride dressur for mig selv mindst 3 gange.. min søs får bare rende rundt på den stakkels pony...
Min mor vil slet ikke lytte til mig:( De er også vildt strænge sådan ellers og jeg er ret sød (render ikke ud i byen og sådan).. De har spærret mit internett (jeg har fundet spærren og fixet lidt på den, det ved de ikke).. jeg er 17 år og nettet logger af kl 23... det er da helt vildt ikke?
dec 2005
Om forældre og sådan