Indlæser...
Sortering
Regler jeg har set mange hvor nogle af deres hest' på hestens profil ikke er af selve hesten. nogle tager billeder af dens ...
Off Topic
Oprettet:
17. apr 2006
Visninger:
96
Dårligt !! syndes i ikke det er for dårligt at man udf nogen også at de ikke avslår eller accper! jeg har udf 2 og jeg ventet i 7 ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. apr 2006
Visninger:
204
for meget for mig eller er det bare mi Hold kæft jeg havde det dårligt i går... Jeg skulle med min kærestes lille søster ud og ride... og så var der nogen de...
Generel diskussion
Oprettet:
11. apr 2006
Visninger:
214
ONDE HESTE Har i nogensinde mødt en hest, som var direkte ond? Det har jeg! Den smukkeste sportspony, krydsning mellem Diamond og...
Generel diskussion
Oprettet:
11. apr 2006
Visninger:
578
Bange for at tabe ?? <i>Er i / kender i nogen der er 'bange' for at tabe en udfordring ? Jeg mener. Nogen der kun vil mod dem der er dårl...
Generel diskussion
Oprettet:
9. apr 2006
Visninger:
214
stemmer? Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan stemme eller skrive en kommentar hvis man ikke har en hest oprettet? har...
Off Topic
Oprettet:
5. apr 2006
Visninger:
166
Skænderrier -hvorfor gå ud over hesten Hej! Jeg er en lidt sur pige som syntes at det er for dårligt at hvis an er uvenner med en person herinde så skal de...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2006
Visninger:
505
Hvorfor er nogen teenagetøser sådan??? jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes at jeg ret ofte(desværre) at teenagepiger har det med at skulle bære nag, ell...
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2006
Visninger:
332
syntes det er for dårlig nu har jeg min hund på hunde galleriet, og vis nogle giver en lav.midel.høj osv, giver man en tilbage, men har, hold k....
Off Topic
Oprettet:
28. mar 2006
Visninger:
175
Helt til grin Nogle af jer der så programmet om hende pigen der mente hun havde købt en hest der var halvt tinker, men som viste sig ...
Generel diskussion
Oprettet:
5. mar 2006
Visninger:
372
Simpelthen for dårligt!! Ja har oprettet dette inde på HN, da jeg simpelthen er forarvet over hvad der nogen gange sker i folks hoveder :( ht...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2006
Visninger:
414
Har i oplevet dette??? I kommer ud til et stævne eller et andet hestearrangement. I kantinen/kiosken, er der nogen tøser, og man hører bare...
Generel diskussion
Oprettet:
8. feb 2006
Visninger:
487
SNYDT? I går var jeg til stævne, og jeg red min 3. LB , det gik bare super , og vi red mega stærkt og fejlfrit i omspringninge...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
385
Læderolie dårligt for læderet? Jeg har netop læst at læderolie har en ødelæggende effekt på læder. Og at det med tiden vil have lettere ved at gå i st...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
1.288
Min dansk varmblod! Syntes lige jeg ville fortælle hvor stolt jeg egentlig er og hvor dygtig han er! Han blev tilredet som 3 årige, men ...
Træning
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
201
sygdom , smitter! Ude på hammelev rideskole er der heste syge ! og det smitter vildt . Det starter med at hestene får høj feber , og eft...
Generel diskussion
Oprettet:
2. feb 2006
Visninger:
426
Jeg sys altså det er for meget. Stortset alle byder alle heste velkommen herinde på galleriet. Det er også fint nok, hvis det bare ikke lige var fordi ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jan 2006
Visninger:
377
Tölt - hvordan ? Tror jeg har fat i nöget tölt med Freyja, meen for en sikkerheds skyld, vil i "töltkendere" så ikke være søde at gå ind...
Træning
Oprettet:
8. dec 2005
Visninger:
300
HESTENETTET.DK?????? Skal jeg oprette en bruger der? Er d godt eller dårligt? Hvad kan man der inde? Hvad er d? Er i der inde? Jeg v...
Generel diskussion
Oprettet:
24. nov 2005
Visninger:
2.633
Hjælp, galop ! =( ja, jeg har et stort problem med Victoria ! Hun er jo ret rå, og vi øver som en gal med hendes galopanspring MEN; alt...
Generel diskussion
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
335

Annonce