{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Helt til grin {{forumTopicSubject}}

Nogle af jer der så programmet om hende pigen der mente hun havde købt en hest der var halvt tinker, men som viste sig at være traver ?
Jeg kommenterede i tråden på HN at hun jo selv er skyld i at det ikke blev opdaget, da hun fravalgte dyrelæge tjekket og at hun havde hesten på prøve og godkendte den, ja endda skrev til rideskolen at det gik super efter prøvetiden.
Da hun opdagede det var en traver kunne den pludsekig ikke rides og hun smækker alverdens hjælpetøjler og skarpe bid på den.
Hun blev åbenbart sur over min kommertar og skrev privat mail til mig, men hun nægter at svare på spørgsmål, for hun har redet i 8 år, ved alt og har jo tilredet heste
Og så havde hun set mine billeder, og jeg red jo så dårligt at jeg ikke havde ret til at kommentere hendes sag, og min hest havde underhals. øh nej det har han godt nok aldrig haft, ikke engang dengang han slet ikke blev redet samlet, men hun ved åbenbart ikke hvordan en underhals ser ud
Andre en mig der synes det er lidt til grin at sende private beskeder for at svine folk til ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt til grin
Kommentér på:
Helt til grin

Annonce