Min dansk varmblod! {{forumTopicSubject}}
Syntes lige jeg ville fortælle hvor stolt jeg egentlig er og hvor dygtig han er!
Han blev tilredet som 3 årige, men da berideren ikke kunne passe ham blev han ikke redet på i ca et år. Vi var ude og se på ham, på vi købte ham den samme dag, og vi fik ham næste dag. Og vil lige sige at rigtig mange havde ringet på ham!
Han fik lov til at gå rundt og vende dig til stedet i ca 3 dage. Og jeg tog sadel og hovedtøj på ham, gik ned og longerede ham og han lavede bukspring og jeg ved ikke hvad. Det gad jeg ikke og satte mig op på ham. Han gjorde ingenting, stod stille under opstigningen, og da jeg begyndte at skridte og trave bøjede han selv nakken!
Jeg har ikke galoperet på ham endnu, da vejret har været for dårligt!
Han er ikke trafik sikker, men igår red jeg fra det sted han står ( Søgaarden ) og ned på rideskolen ( ca. 500 meter ) Jeg red med to veninder derned, og min mor havde ham i en longe for vi skulle over en stor vej. Han var meget nervøs men gjorde ingenting, jo trippede lidt. Da vi kom ind i ridehallen og kom igang med traven var der ingentind, han bøjede også nakken og gik derud af rigtig pænt. Men det søde ved ham er at hvis der kom nogen heste for tæt på ham lavede han et lille bukspring eller drejede ind på midten. Det kunne han ikke lide. På vej hjem red jeg på ham og min mor holdte ham. Og der var intet. Der kom biler og jeg ved ikke hvad men der var ingenting med ham. Ud over en stor sten han blev bange for
Men hold kæft jeg er stolt af ham! Der kommer snart billeder ind!
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Heste: 5 Emner: 65 Svar: 228
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
feb 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 79 Svar: 990
sep 2005
sep 2005
Min dansk varmblod!