16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Har i oplevet dette??? {{forumTopicSubject}}
I kommer ud til et stævne eller et andet hestearrangement.
I kantinen/kiosken, er der nogen tøser, og man hører bare hvordan de sviner folk til.
Eller man sidder som tilskuer, og nogen af dem der har startet sidder ved siden af, og så får man ellers bare at hører om hvor dårligt den og den rytter rider, og om hvor dumme de er osv.
Hvad er det for en opførelse???
Jeg var engang oppe til BregentvedStævnet, og vi skulle se ponyspringning, og så kommer det fra min søster: "Hold kæft hvor rider hun dårligt."
Det var p***** pinligt for tøsens forældre sad næsten lige ved siden af os.
Min søster fik så at vide at hvis hun skulle med mig ud en anden gang så skulle hun holde sine meninger for sig selv... Der er jo ingen grund til, at komme med dårlig reklame for sig selv...
Tilbage til det første, så fatter jeg ikke hvordan at nogen klubber kan tillade at der bliver sendt et sådan et billede udadtil af klubben. Det ene sted stod ejeren af stedet der, og hun var MED til at bagtale...
hvad synes i???
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
De lortebagtalte mig, fik jeg at vide an nogle andre piger, og ja, jeg var da ligeglad. Jeg red ikke stævner og red godt. faldt aldrig af. De red stævner konstant og faldt hele tiden af deres ponyer... så mønster?? ja.
Men jeg synes ikke det er så smart, og det er ikke noget jeg har den mindste smule respekt for. Det er så lavt, og det viser kun at man har probvlemer med sig selv, og derfor overfører det til andre...
jeg har nu os tit set ryttere der bare absolut ikke kan ride, men det er ikke noget jeg siger til nogen.
nov 2005
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.077
2.historie: også når jeg rider hver fredag i FJR. sider der nogle tøzzer oppe i rytterstuen og kikker ned, og man han bare se hvor de peger og griner, snopper,.
men aligevel, tror der er sådan nogle "snopper" på en ver rideskole.
MVH: Malene
ps. håber ikke der er for mange stave fejl det gik nemlige lidt stærkt,.
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 11
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.642
Jeg er privatrytter, men min pony, Pento, ligner måske ikke de andre dyre privat-ponyer de andre ligger og rider rundt på.
Så var der to, der stod og diskuterede, hvad en "rideskolerytter og pony" lavede i privat-ridehuset.
Min mor stod lige ved siden af, men sagde ingenting.
Det var herre fedt, da de så os trække op i en spritny trailer med hende xD^
- De blev helt hvide i hovederne.
Men det kan de da ikke tillade sig?!
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 103 Heste: 8 Emner: 128 Svar: 1.090
Det er jo også p!sse nedgående for en hvis man finder ud af det, og måske ikke vil ride mere den dag.?
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.838
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Men ja.. velkommen til ride verden.. siger jeg bare.. og nej.. det er ikke spor pænt at folk taler sådan.. men det gør de desværre... Men nu er vi i pige verden... og den kan være hård...
Stine
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
apr 2005
Følger: 113 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 341 Svar: 2.271
Det andet er usportlig opførelse!
Kan godt klare at andre har dyrer udstyr og heste osv. men derfor kan man godt snakke pænt!
apr 2005
Følger: 113 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 341 Svar: 2.271
Har i oplevet dette???