377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Jeg sys altså det er for meget. Jeg sys altså det er for meget.

Stortset alle byder alle heste velkommen herinde på galleriet. Det er også fint nok, hvis det bare ikke lige var fordi at brugerne kun har et billede der er total flimret og stort set ingen tekst. Jeg sys det er lidt dårligt at heste med disse billeder for lov at komme ind. Syntes, det må ligesom være en pointe med man kan afvise og byde velkommen, Ik sandt? .. Forstår bare ikke hvorfor nogen byder sådan noget profiler velkommen herinde . Og nu ved jeg der garanteret er nogen der skriver ; "Syntes alle har rat til at komme herind og få en chance .. " . Det har alle os, men jeg syntes det her er et galleri, og man burde komme med i det mindste nogle OK billeder af sin hest i starten og i hvertfald noget beskrivende tekst.
Men det er jo bare min lille rådne mening ! :O)
- Hvad mener i om det, afvisning/velkommen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg sys altså det er for meget.
  • #1   16. jan 2006 Ja det har du rat i, men frek. er der lige kommet en hest med 1billede der er total flimret, man ka' ingen gang se den ordentligt, nu vil jeg ikke sidde og pille folk ud, men det var bare lige et ect. Sys ikke det høre nogen steder hjemme, man ka' jo ingen gang se hesten?

• #3   16. jan 2006 Jeg kan kun give dig ret.

Nogle gange sidder jeg og undrer mig over at folk byder velkommen, når der kun er 1 billed, og næsten ingen tekst.

Synes reglerne burde være skrappere. Det er jo meget nemt bare at finde ET billed på nettet og så sige det er ens hest.

• #4   16. jan 2006 Er fuld og fast med på det du siger • Casiiiiiiie • ...
    Men Anette og Smukke Charlie smiley ikk for at se undt på din mening, men hva hvis nu du finder ud af at den hest du byd ind er falsk....det er jo egentlig derfor vi kan byde velkommen og afvise...

• #5   16. jan 2006 Jeg byder ALLE velkomne ! Om de så kun har 1 dårligt billed, hvor man nærmest ik ka se hesten, så GØR jeg det !

• #6   16. jan 2006 <b>Anette</b>:

Så synes jeg helt ærligt du skulel lade være med at byde velkommen..

For så er det bl.a. dig vi kan takke for alle de falske heste der kommer herind?
    Og så er du sikkert en af dem der brokker sig højest når de bliver afsløret, eller skriver grimme kommentarer.

Dem der altid byder velkommen er normalt også dem der råber højest når der er en falsk hest. Jeg har kunnet se flere gange en "velkommen" kommentar først i en hests profil, og senere "DU ER FALSK.. UUUUD" fra samme person.. 8-)

For nu at vende tilbage til emnet.

Jeg byder velkommen hvis jeg synes hesten virker reel, og der er gode billeder i en mængde der virker normal for længden af tid de har haft hesten.

Hvis de ikke liige har billeder nok, kan de jo tage dem og prøve igen, fremfor alle de løfter om at der nok skal komme nogen snart. Jeg så i forgårs en hest som blev oprettet i 2003 som føl, med løftet om at der snart kom mange flere billeder.. Tænk - der er ikke kommet ét eneste billede siden.

Jeg afviser hvis der ikke er billeder nok til at hesten virker ægte, hvis billederne er af dårlig kvalitet (opløsning og sådan), hvis billederne viser tegn på at være blevet hugget, hvis der er billeder der tydligt er mærket som ophavsretsligt beskyttet af andre, hvis der ingen tekst er, eller hvis jeg bare mener der er noget der ikke passer - det de på engelsk kalder for "gut feeling".

• #7   16. jan 2006 tja... det med alle får én chance, er jo noget sludder..! hvis de ikke kommer ind første gang, så må de jo bare prøve igen?? =)

• #8   16. jan 2006 Hej
    Skal alle være velkommen?? hvad med fake billeder??/heste.
    den anden dag forsøgte en at komme ind med en hannoveraner, for det første havde den kulsort hoved på et af billederne, den havde en flot hvid snip på et andet, og ben aftegn manglede.
    Det ene billede var snuppet på en holsteiner side???
    flere havde budt velkommen, tja, så undre jeg mig lidt.
    Anita

• #9   16. jan 2006 de betaler jo også for at komme ind.. såå kan det ikk være lige meget.. man stemmer som man vil..

• #10   16. jan 2006 <b>Anette</b>:

Nej det er ikke en fordom, det er fakta;

1) Hvis du byder alle heste velkommen, ja så er det <b>din</b> skyld at de falske kommer ind, din og alle de andre der byder velkommen til alt tilsammen.

2) Jeg siger ikke du råber højest, jeg siger at dem der byder alt velkommen <b>normalt</b> også er dem der råber højest, puds brillerne og læs hvad jeg skriver

3) Jeg siger ikke at du skriver dårlige kommentarer (uanset om de har "gjort dig noget" eller ej), jeg siger at jeg har set eksempler på det.

4) Klap selv hesten, og læs hvad jeg (eller andre) skriver, inden du lægger ord i munden på dem, og inden du beskylder dem for at sige "at du er dum" som et andet børnehave barn ville gøre.

5) Hvem er det der leger klogeåge og konge? hvem er det der påstår noget der ikke er sandt?

6) Jeg kan ikke sende nogen ud, uanset hvad folk tror.

7) Nej, <i>alle</i> skal <b>ikke</b> have en chance; Det her er et <b>heste</b> galleri, hvor man må oprette heste man ejer, eller har en stærk tilknytning til. Hvis dette ikke er opfyldt har du slet ikke noget at lave herinde. Hvis du vil have en hesteside hvor alle er velkomne, så snakker vi netpony sider hvis man skal lade som om man har en hest (når det er løgn) eller heste-nettet (f.eks.) hvis man vil debattere.

/Alex

P.S. klogeåge har jeg nu en vis ret til at kalde mig, men det er sagen uvedkommende.

• #11   16. jan 2006 <b>Camilla J</b>

Faktisk betaler man ikke for at komme ind, man betaler for at oprette en bruger. Når du har en bruger kan du oprette de heste du ejer eller har tilknytning til (se retningslinierne).

Man betaler ikke for at få lov at oprette en hest, men for at oprette en bruger herinde. (Og hvis jeg læser retningslinierne rigtigt, så mister man den bruger hvis man opretter en falsk hest)

• #12   17. jan 2006 jeg mener at de skal have en chance og hvis de ikke får flere billeder og tager sig sammen kan man stemme dem ud eller noget men såden har jeg det bare !!!

• #13   17. jan 2006 Jeg synes nu os at alle skal ha en chane for at komme ind.. Jeg har nu helller ikk ret menge billeder på mine, men det er jo ikk alle der har adgang til et godt digital kamera...

• #14   17. jan 2006 <b>* Heste-tossen *</b>

Nu er det sådan at man ikek kan blive slettet for at have for få billeder, så det argument med at man bare kan stemme ud hvis der ikke kommer flere billeder holder ingen steder

• #15   17. jan 2006 Fuldstændig enig med dig Alexander J !!! :O)

• #16   18. jan 2006 Hej alle...

Jeg har lige købt en hest og havde den første dag kun 3 meget ens billeder af ham.. Alligevel bød folk mig velkommen... TAK...

Husk på at alle.. LIGESOM DIG har betalt 10kr for at få lov at have en profil.. Giv dem en chance for at få taget nogle ordentlige billeder.

• #17   18. jan 2006 <b>christina L</b>

1) det er kun 5 kr.
    2) du betaler ikke for at oprette hesten
    3) hvis du blievr afvist fordi du har meget ens bilelder, eller meget få, eller ikke skriver nok, så er det meget let at rette op på inden man prøver igen.

Jeg vil skam gerne give folk en chance for at tage nogle ordentlige billeder, men jeg mener bare at hvis man vil ind på et galleri må man have nogle ordentlige billeder i en ordentlig mængde.

• #18   18. jan 2006 Ja, det er rigtigt... Jeg kan godt forstå dit synspunkt.. Men har selv haft min hest oprettet med kun 3 billeder...

Kommentér på:
Jeg sys altså det er for meget.

Annonce