Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Cleansing og Juicekur godt før stævne Hej piger, jeg har længe døjet med et par ekstra kilo så jeg besluttede at prøve en juicekur for at tabe mig hurtigt. J...
Træning
Oprettet:
14. okt 2021
Visninger:
604
Hest i ridning sjælland Hej Piger, Jeg skal have min åndsvage hest i ridning. Jeg kan godt ride ham, og håndtere ham, men så snart en anden...
Træning
Oprettet:
26. feb 2016
Visninger:
2.558
Undervisning nær Ry Hej piger Jeg arbejder pt i Ry hvor min hest også står opstaldet og søger noget super godt undervisning. Jeg er 19 å...
Træning
Oprettet:
14. aug 2015
Visninger:
262
Strik eller elastik bandager? Hej piger, har fundet et af de nye RBH sæt som jeg vildt godt kan lide, men de bandager der passer til i farven er af s...
Træning
Oprettet:
28. mar 2015
Visninger:
753
Ridelejr for voksne - hms, centreret ridning Hej, vi er to piger (21 og 24) som leder efter en ridelejr hvor vi kan tage vores to ungmuler med. Gerne midtjylland (h...
Træning
Oprettet:
30. jan 2015
Visninger:
1.254
tuse creek ranch Hej piger. Jeg går og overvejer at få en seriøs undervisning på en quarter hoppe, og da jeg ikke bor så langt væk f...
Træning
Oprettet:
28. jan 2015
Visninger:
783
Pony games tips :) Hej HG Sagen er den at jeg skal til at undervise i pony games. Derfor ville jeg høre om jer pony games ryttere, hav...
Træning
Oprettet:
19. nov 2014
Visninger:
404
Udlån af fjordhest?!???? Hej piger(og drenge!) Jeg er en pige på 22 år, som tidligere har haft min egen fjordhest, og nu vil jeg altså gerne i...
Træning
Oprettet:
22. aug 2014
Visninger:
756
problemer med mit højre ben... Hej piger... :) jeg har et sindsygt irriterende problem..! mit højre ben FØLES kortere end det venstre... taber ofte d...
Træning
Oprettet:
29. maj 2014
Visninger:
610
Rytterens træning Hej piger/drenge Jeg står i denne situtation, at jeg er i rigtig dårlig form! På et minut når jeg slapper 100% af ba...
Træning
Oprettet:
28. apr 2014
Visninger:
588
longering Hej piger. Et hurtigt spørgsmål, hvor stor en volte longerer i på?
Træning
Oprettet:
28. apr 2014
Visninger:
338
Som at cykle i sidevind Hej piger. Håber i kan hjælpe, eller i hvert fald give nogle råd. Jeg har en oldenborg hoppe som for nylig er blevet...
Træning
Oprettet:
14. apr 2014
Visninger:
498
Vi har altså rykket os! :D Hej alle! Ville liiige dele noget med jer! ;) Såå, jeg har fået lov at ride Timberlake hver dag et stykke tid, da der ...
Træning
Oprettet:
29. jan 2014
Visninger:
679
Ridehus i høvelte Hej allesammen! vi er et par piger som har part i birkerød, nærmere betegnet høvelte. Desværre er der ikke noget ri...
Træning
Oprettet:
28. jan 2014
Visninger:
646
ride angst hej derude min mor ejer den sødeste tinker hoppe som hun selv har avlet, hun bliver 5 år om nogle måneder og vi er bek...
Træning
Oprettet:
25. jan 2014
Visninger:
783
Den bedste måde at indspringe hesten på. Hej Piger og Drenge. Jeg får måske en fire årig pony hjem. Som jeg jo skal springe på. Men han er ikke indsprunge...
Træning
Oprettet:
24. jan 2014
Visninger:
713
Rensning af hove - vil ikke efter skade Hej piger. :) Vi har en pony i stalden. han er smadder sød, men han har ikke haft det så nemt. han har haft brækket be...
Træning
Oprettet:
7. jan 2014
Visninger:
754
Undervisning af 9 årig - på problem hest. Hej Piger. Jeg underviser en 9 årig pige 2 gange om ugen. Jeg har redet hesten /Ponyen hun rider på for hende for...
Træning
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
803
"Remondo" ridning Hej Alle heste piger Jeg sidder og snakker med kæresten og hvordan man Også kan ride sin hest og han fortæller så at...
Træning
Oprettet:
15. okt 2013
Visninger:
597
bid skift? Hej piger.. :) overskrift er intet sigende.! har tænkt lidt over det jeg har skrevet.. og det er vulapyk! :)
Træning
Oprettet:
29. sep 2013
Visninger:
308

Annonce