Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bid skift?
  • #1   29. sep 2013 Indøve signalerne igen. smiley Det er nok der den ligger, og ikke på grund af bidet. smiley

• #2   29. sep 2013 vi øver dem flere gange om ugen. både fra jord og fra ryg..

• #4   29. sep 2013 for sys selv det er lidt tosset at det skulle være biddet, når hun kun gør det sammen med Lise (hesten)..
    for når vi rider selv eller sammen med en anden.. så er der aldrig noget.. det er KUN med Lise..

• #5   29. sep 2013 Tja. en bid pause kan også være en løsning. smiley

• #6   29. sep 2013 det var måske ikke den dummeste ide.. hvorfor fanden, har jeg ikke tænkt over det? smiley der hænger ikke mindre end en næsten ny hackamore i mit skab..

• #8   29. sep 2013 er ved at lære min hest at gå frem.. så tror ikke halveparader er løsningen!
    stopper normalt heller aldrig en hest for bid.. men ved let tag i tøjlen *lyd* og et klem med benene.. smiley og det virker.. bare ikke hvis Lise, rider foran hende.!

• #10   29. sep 2013 ja.. det er sandt.. smiley men man kan bare ikke altid bestemme om ens hest skal gå forresten, på siden eller bagerst.. sys hun skal lære at gå på alle sider af hesten.. smiley men ja.. blir bare lidt frustreret over at hun ikke høre efter, lige når det gælder førerhoppen fra folden.. men gør på alle andre tidspunkter.. såen næste.. smiley
    min hest er en tand uærlig.. men vi arbejder på det.. :*)

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #11   29. sep 2013 Min hest er også meget sværere at holde, når vi rider sammen med andre i skoven - især når vi rider bagerst. Det eneste der hjælper, er halve parader, halve parader, halve parader og lidt flere halve parader. smiley

Selvom hesten skal lære at gå frem, er det jo stadig dig, der skal sætte tempoet! smiley

Kommentér på:
bid skift?

Annonce