Rytterens træning Rytterens træning
Hej piger/drenge
Jeg står i denne situtation, at jeg er i rigtig dårlig form! På et minut når jeg slapper 100% af banker min puls 81 gange !!
Men jeg træner lidt derhjemme, men vil gerne træne noget mere .. og også noget man kan bruge til dressuren.
Vil i ikke please skrive nogle fif til hvordan man kan sammensætter et træningsprogram som virker til en frisk dressurpony man udelukkende rider for sæde og schenkeler? Please!!?
Gere et til mig med øvelser jeg kan lave herhjemme, og et jeg kan ride på ponyen for at gøre den mere smidig ..?
Like gerne min blog "Josephine & Mickey"
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.989
okt 2011
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 50
Husk at strejke ud hvis du føgler at du bliver stiv i kroppen
Et track som jeg tit bruger er at spænde mave eller ryg muskler når jeg stå og venter på et eller anden eller gå rund der hjemme, bare et par sekunder af gangen.
Til hesten på dressur banen så er ottetaller i alle størrelser og sidebevægelser god for smidigheden :).
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.042
Hende jeg rider hos styrer sine heste stortset kun med mavemusklerne. Det er simpelthen for sindssygt så god kontrol hun har over sin krop, og derved også hesten. Jeg er i gang med en lang og sej kamp derhenaf. Jeg bruger meget min hulahopring når jeg ser TV, og laver pilates inspireret core-øvelser når jeg kører eller sidder, for jeg keder mig hvis jeg løber eller "træner". Jeg HADER motion (eller, i hvert fald den slags hvor man rører sig bare for at røre sig), så jeg skal narre mig selv til det.
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.738
Det er udfordrende fysisk, hjælper din vejrtrækning, giver dig en god balance og så er det netop videnskabelig bevist at det også giver højere forbrænding!
sep 2012
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 386
med hensyn til smidighed er der en masse videoer på youtube
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
Også styrketræning - men det gider jeg ikke til at forklare for det kommer til at fylde virkelig virkelig meget..
Rytterens træning