588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Rytterens træning Rytterens træning

Hej piger/drenge

Jeg står i denne situtation, at jeg er i rigtig dårlig form! På et minut når jeg slapper 100% af banker min puls 81 gange !!

Men jeg træner lidt derhjemme, men vil gerne træne noget mere .. og også noget man kan bruge til dressuren.
Vil i ikke please skrive nogle fif til hvordan man kan sammensætter et træningsprogram som virker til en frisk dressurpony man udelukkende rider for sæde og schenkeler? Please!!?

Gere et til mig med øvelser jeg kan lave herhjemme, og et jeg kan ride på ponyen for at gøre den mere smidig ..?

Like gerne min blog "Josephine & Mickey"

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rytterens træning
  • #1   28. apr 2014 nu løber jeg selv, og synes virkelig det er en god træningsform. Du får rørt hele kroppen, og pulsen kommer op. Ligeledes er det eneste du skal bruge et par gode løbesko.

• #3   28. apr 2014 Få pulsen op min 20 minutter hver dag, gerne flere gange om dagen uden at det bliver for hårdt så kroppen ikke kan følge med.

Husk at strejke ud hvis du føgler at du bliver stiv i kroppen smiley

Et track som jeg tit bruger er at spænde mave eller ryg muskler når jeg stå og venter på et eller anden eller gå rund der hjemme, bare et par sekunder af gangen.

Til hesten på dressur banen så er ottetaller i alle størrelser og sidebevægelser god for smidigheden :).

• #4   28. apr 2014 Pilates. Du får styrket dig stille og roligt, uden fuldstændigt at miste pusten. Det vil også give dig bedre balance og kontrol over især mavemusklerne, som du bruger til din halve parade.

Hende jeg rider hos styrer sine heste stortset kun med mavemusklerne. Det er simpelthen for sindssygt så god kontrol hun har over sin krop, og derved også hesten. Jeg er i gang med en lang og sej kamp derhenaf. Jeg bruger meget min hulahopring når jeg ser TV, og laver pilates inspireret core-øvelser når jeg kører eller sidder, for jeg keder mig hvis jeg løber eller "træner". Jeg HADER motion (eller, i hvert fald den slags hvor man rører sig bare for at røre sig), så jeg skal narre mig selv til det. smiley

• #5   29. apr 2014 Ryttere er ofte stive i kroppen (læst i magasinet hest) hvilket jo ikke er særlig hensigtsmæssigt når vi nu gerne vil kunne hjælpe hesten mest muligt. Hvad med at starte til Yoga?
    Det er udfordrende fysisk, hjælper din vejrtrækning, giver dig en god balance og så er det netop videnskabelig bevist at det også giver højere forbrænding!

• #6   29. apr 2014 hvis du kunne være interesseret i at begynde at lave noget piltes kan du kigge på blogilates som er en blogger som blogger om Pilates og sådan noget hun laver videoer som guider en igennem en træning osv.

med hensyn til smidighed er der en masse videoer på youtube smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #7   29. apr 2014 Yoga er rigtig godt.

Også styrketræning - men det gider jeg ikke til at forklare for det kommer til at fylde virkelig virkelig meget..

Kommentér på:
Rytterens træning

Annonce