Indlæser...
Sortering
Er det ikke noget pjat..... ...-at skrive indlæg om at man vil udfordres, og når man så bliver det, afviser man den bare...... :(
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
411
POny Søges!!! Hey.. jeg er en pige på 11 år som skal have en pony en KAt. 1 Ca 145-148 og det skal være en vallak Alder 6-9 vis der...
Generel diskussion
Oprettet:
8. feb 2004
Visninger:
426
Spærring.../ Adgang t. galleri.. Jeg savner stadig et svar på om man da ikke på en eller anden måde kan spærre for uønskede IP-numre;så de samme klovne ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2004
Visninger:
440
Tænk jer lige om engang! Hej! Jeg har lagt mærke til at flere og flere rider uden ridehjelm? Jeg ved godt at hvis man er over 18, behøver man i...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2004
Visninger:
399
Når man får en udfordring Er det så ikke meget normalt at man enten afviser, eller godtager den? Jeg har nu 2-3 gange måtte bede galleriet, om at...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2004
Visninger:
421
Blanding af racer?! Er det bare mig eller er hestegalleri oprettet således at man kan sætte sin hest ind under en kategori som tilhører ent...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2004
Visninger:
550
Se nye billeder af Jason Se billeder af Jason. De er taget idag. Jason er til salg.
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2004
Visninger:
241
det er for dårligt... det er for dårligt at folk skriver til en, at ens hest ikke er ens egen, før de er meget sikkre..... man kan altså godt...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2004
Visninger:
387
Så er det her ALLE skal kigge! hejsa .. Kom egentlig til at tænke på at mange bruger billeder af fx faderen/moderen eller andre som nok ikke er der...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2004
Visninger:
453
Att. Hestegallari.. Har i ikke mulighed for at spærre for forskellige IP-numre så man kan være sikker på at f.eks Mads ikke dukker op igen ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb 2004
Visninger:
391
Ja det var så det med mads... Så er han væk godt gået Hestegalleriet...
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb 2004
Visninger:
458
Tænk jer om når... i stemmer en hest ind ellers så får vi mange flere mads typer......Vil i gerne det? Jeg mener bare at der bl. skal vær...
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb 2004
Visninger:
308
Til hestegalleri og andre læsere Hej Der er en der har hugget mine billeder herinde af min plag Nema....Hvordan kan den samme hest blive godkendt 2 g...
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb 2004
Visninger:
462
SNYDER FELL LORENZO BILLEDERNE ER HUGGET fra www.raresteed.com/fellponysociety/photo-gallery.htm
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb 2004
Visninger:
295
Faslk hest Oldenborgeren Oxi Oldenborgeren Oxi er falsk. Billedet er af Uffe Korshøjgård, og er stjålet fra Dansk oldenborg avls hjemmeside. www.da...
Generel diskussion
Oprettet:
3. feb 2004
Visninger:
267
til hestegalleri kan i ikke slette den afventende udfordring jeg har stående?? Nu har den været der længre, så det er nok nogen der ikke...
Generel diskussion
Oprettet:
3. feb 2004
Visninger:
318
Irish cob/Tinker Jeg har undret mig lidt over at der findes både en Irish cob kategori og en Tinker, er det ikke den samme race ? Mens ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. feb 2004
Visninger:
208
om det tekniske problem!! kære hestegalleri da jeg blev under det tekniske problem "slettet" vil jeg gerne have at i sletter "Zarka" med de 7 mø...
Generel diskussion
Oprettet:
1. feb 2004
Visninger:
202
Tro på hinanden!!! Hvorfor tror ikke på hinanden?? Det er næsten lige meget hvorfor en hest der bliver oprettet...så er det en eller anden...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jan 2004
Visninger:
261
Racen Welsh cob hvorfor bliver der ikke lavet racen, Welsh cob? Jeg mener da der er rigtig mange af welsh cob herinde, de har bare opre...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jan 2004
Visninger:
317

Annonce