30. jan 2004 Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
Så er det her ALLE skal kigge! Så er det her ALLE skal kigge!
hejsa ..
Kom egentlig til at tænke på at mange bruger billeder af fx faderen/moderen eller andre som nok ikke er deres egne heste....-det er da et kritere for at man må have dem på HesteGalleri!!
-personligt har jeg ikke noget imod det !!- men man kan ikke lave regler for så at være ligeglad....eller hvad?
Knuz Karina B
Ps: Tag endelig et kig ind på mine hyppere! *S*
dec 2003
Følger: 98 Følgere: 99 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 240
Mvh Karen, Frikke og T.A. Madir
dec 2003
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 1 Svar: 5
Hvorfor har alle herinde budt hende velkommen når det IKKE er hendes egen pony.. godt nok er den vildt flot og sød.. men regler er regler!!
MVH
Maria Gosvig Nielsen
nov 2003
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 102
Jeg ved ikek om jeg synes det er sjovt at man ikke må oprette hestene når man ikke selv ejer dem.. min passer kunne da have stor glæde af at have Bob oprettet herinde, men kan godt se at det ville blive for omfattende, hvis vi alle så pludselig havde en passer eller to!
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 64 Svar: 411
dec 2003
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 1 Svar: 5
Endnu engang siger jeg.. regler er regler og de SKAL holdes!!
Det er jo heller ikke fordi vi lige går ud på gaden og snupper en taske fra en sød lille dame og siger.. "den taske har jeg engang eget så jeg må godt tage den" der er jo også en klar regel om det.. man må ikke stjæle, man må ikke tage noget som måske har tilhørt én engang men ikke gør det mere.. det er imod LOVEN (reglen).
Men synes det er ok hvis passeren sætter hesten herind, så længe det er med ejerens accept!
MVH
Maria Gosvig Nielsen
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
....det er bare ikke nem at kontrollere....desuden er der vel stadig nogle ejere/avlere som ville synes det er ok at få lidt "gratis reklame".
Det vigtige er vel bare at gøre andre opmærksom på at det ikke er ens egen hest....
...Ja..-det er lidt indviklet- skal man overholde reglerne som de er eller skal man "bøje" dem lidt...?..man kan vel være både for og imod på samme tid- man ved jo at regler ikke er der forr ingenting...
Knuz Karina B
Så er det her ALLE skal kigge!