Det er så typisk... {{forumTopicSubject}}
Det er så typisk... Først bruger man 7 måneder på at lede efter den 'perfekte' hest hvor kemien bare er der. Så finder man en HELT uden for kriterierne som bare er 'the one'. Køber den og bruger 1 måned på at blive KOMPLET forelsket, hvorefter hesten så kommer til skade og slår en flig af hasen (Det er teorien ifølge røgtenbillederne indtil videre, og skal til tjek igen om 2 uger) og bliver idømt flere UGERS boksro. Hesten er hvor den kom fra kun vant til 2 timers kvadrat jordfold, og er her blevet vant til først døgnfold og her på de koldere dage fold fra 6-22 og stortrivedes med det. Nu står han så på boks og keder sig, og jeg må ikke engang gå ture med ham... Og hjælper ikke så meget at han er så stort hyggedyr og giver mig total dårlig samvittighed med hans "hvorfor-må-jeg-ikke-komme-ud-og-lege-mor"- blik... AAarrhhhhg får det så dårligt Havde håbet på ikke flere sorger i år, og så starter lille-ny ud på den måde... SUK!
aug 2014
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 53
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 231
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Rigtig god bedring med ham.
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Heste: 1 Svar: 20
God bedring med din
jul 2011
Følger: 15 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 182
Rigtig god bedring til din hyp. ^^
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Jeg skal i morgen giver mine venner de sidste møsser for denne omgang, og selvom de ikke er klar over at jeg rejser og derfor ikke kommer de næste mange måneder, så er jeg heller ikke i tvivl om, at jeg mener deres blikke er sørgmodie
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Har selv haft et latterligt hårdt år!
For 6 måneder siden blev min elskede bedste ven gennem 3 år aflivet!
Og igen for 1 måned siden blev min nye hoppe aflivet efter kun 2 måneder sammen!
Hun havde mystisk vis en sygdom i bagknæene der gjorde hun i perioder ikke kunne gå pga al den væske der kom
Så det mest værdige var at lade hende få fred!
Håber din er i noget mere bedre efter de 2 uger! Det aldrig sjovt når der sker de små pus noget
okt 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 968
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
det er bare det væreste at holde hest i boks, man føler bare man er så ond ved dem, og man kan jo slet ikke forklare dem det
Det er så typisk...