691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så er det opsparing! Så er det opsparing!

Har nu siddet og talt mnd til min hest skal have sadel fordi han skal i gang med tilridningen. Så for at spare op til drømme sadelen skal jeg arbejde ekstra så jeg kan spare op.:-) Det betyder at jeg skal spare mindst 750 kr mnd. i 20 mnd og så har jeg sadelen + til tilpasning af sadelmager osv. Har dog ikke regnet med den sadel jeg har til salg så hvis den bliver solgt sparer jeg jo en del mnd smiley Så er det jo bare at gå i gang smiley
Hvordan betalte I jeres sadler og hvad gav I?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det opsparing!
  • #1   12. nov 2012 Da jeg købte sadel til min gammel hest, fandt jeg en brugt til billige penge, og på det tidspunkt havde jeg 10.000 kr om måneden, så det tog mig 2 måneder at spare op til sadlen

• #2   12. nov 2012 Jeg fik min kieffer lustanio til 6000kr inkl kieffer gjord, stigeremme og bøjler.. og lammeskind til til gjorden og da sadlen var rimelig nu var det ret billigt men hun skulle bare af med den de 2000kr var fødselsdags gave fra min mor og resten lånte jeg så det afbetaler jeg smiley

• #3   12. nov 2012 da vi købte follebollen, var jeg sammen med en som havde masser af penge, og ikke kunne nøjes. så han bestilte en sadel i tyskland. kieffer luisutano(staves) +div tilbehør. så der kom vi af med omkring 14000 kr. og hesten hostede 8000 kr:0) men idag er jeg glad for han købte den. elsker min sadel.

• #4   12. nov 2012 Min sadel kostede 2000 kr smiley

• #5   12. nov 2012 Jeg vil gerne have Kieffer Amstedam Kombi smiley Men jeg tager også Kentaur Kassiopeia med til Hubertus, så han kan se hvem der ligger bedst på Tindur. Har planer om at tilpasse den årlig sådan at vi aldrig får sadelproblemer da jeg har været ude for så mange tildfælle. Så jeg tager ingen chancer!

Kommentér på:
Så er det opsparing!

Annonce