Indlæser...
Sortering
Net pony sider igen..... Jeg har nu fundet en hel masse forskellige heste inde på (link fjernet) Og mange af den er taget her fra heste-gal...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2004
Visninger:
473
Tak! Tak for at i stemte Lundhøjgårds Wizard og Endahlgårdens Donna ind... Vil i ikk være søde at tag et lille kig??! Der k...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2004
Visninger:
231
I må ikke tro at jeg er en snyder da jeg kun har et billede af mine to nye heste kan simpelt hen ikk få flere ind.... :-( Det er ret ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2004
Visninger:
259
TYSON ER FUP OG SVINDEL Lad være at stemme tyson ind. Hun har taget et billede fra Anette T's traver så det er IKKE hendes hest. Folk er altså...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
483
Byd tyson velkommen Hey Syntes at det er for dårligt at de der er nogle der afviser stakkels tyson... Nu er der i det mindste et billede af...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
214
Til hestegalleriet! Hejza jeg kunne godt tænke mig at man kunne oprette TIF-billeder af sin hest.. Jeg kan ikke oprette mine to andre hest ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
443
nye billeder hej allesammen nu har jeg fået nye billeder ind af cowboy :o)
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
129
nye billeder hej allesammen nu har jeg fået nye billeder ind af cowboy :o)
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
149
Tak fordi i stemte min pony ind... Sys lige at i skal takkes for at i stemte min lille pony ind.... Savner ham meget, savner en lille pony man kan gå og n...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
295
Hmm Hvorfor afviser i min hest HeY... Kan ikke forstå hvorfor i afviser "min" hest... Ved godt at jeg har solgt ham... Men kan ikke forstå det, der må...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
406
Tilde H's hest - Falsk? Nej! Nej det er den ikke! Jeg har kendt Tilde i 10 år og kender også hesten. Dressurbillederne er taget af min mor(I vil ogs...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
460
afvis/velkommen- udfordre hej jeg har næsten lige oprettet en hest her og kender derfor ikke så meget til tingene endnu.. men har to spørgsmål ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
248
Nogle af ride med? Ja nu er jeg jo så uheldig at min veninde ikke vil ride med mig mere.. Så nu spørger jeg, er der nogle der vil ride ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
165
Ville i købe den? Hej. Jeg har kigget på en rigtig dejlig hest, som jeg er interesseret i. Men der er bare lige det ved den, at de har fu...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
289
Fejl-lmformeret om velkomst/afvisning Jeg sad lige og læste lidt her, og blev egenlig lidt skuffet over hvordan folk fortolker det nye med at sige velkommen,...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
693
hvordan man udfordre en anden hest Hej. jeg ved ikke hvordan at jeg ken udfordre en anden hest her inde på hestegalleri. Hvis der er nogen som gerne vil ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. feb 2004
Visninger:
155
Flere billeder! Kig Her! Hej. Nu har je fået sat nogle flere billeder ind af Paw! Vil I ikke tage et kig på dem? Og så lige give en kommenta...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
178
Udfordringer?? Nu spørger jeg noj lidt dumt, men er helt ny herinde. Hvad går en udfordring egentligt ud på? Håber nogen vil bes...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
264
En sjov ide til hestegalleri.... Hejsa Hestegalleri... Nu har min krikke jo lige haft fødselsdag og tænkte at det da kunne være enormt sjovt om man u...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
336
jeg søger Jeg vil gerne udfortes af heste på sammen niveau som lali, for jeg ville ikke være imod det beste heste for jeg synes ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2004
Visninger:
376

Annonce