{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Tilde H's hest - Falsk? Nej! {{forumTopicSubject}}

Nej det er den ikke! Jeg har kendt Tilde i 10 år og kender også hesten. Dressurbillederne er taget af min mor(I vil også kunne se, at nogle af mine billeder + hendes billeder er fra samme sted). Og det billede hvor I siger der er en blis, det er taget fra hendes eget hus af(jeg har efterhånden været der mange gange, såe...).

Det sidste billede hvor den har dækken på er et billede hun har fået af den tidligere ejer.

Og det sidste hvor hun rider uden sadel er fra marken uden om hendes egen mark. Og I kan vel også se, at det er den samme person.

Og sorte heste bliver ofte brune om sommeren... Burde der hærske mere tvivl nu? Tilde skrev til mig idag og var ret træt af, at folk beskyldte hende for at bruge billeder af flere forskellige heste. Ved godt der har været meget om det for tiden, men i hendes tilfælde er der intet at pege fingre af.

Alle billederne er af Alexa...
Mvh Nancie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilde H's hest - Falsk? Nej!
  • #2   11. feb 2004 Okey så siger vi den har det. Men billedet er taget hjemme fra hendes egen stald af(den man ser i baggrunden). Men altså, det ér Alexa smiley
    Bare ærgeligt hvis hun bliver slettet right..;)

• #4   11. feb 2004 Gir dig ret Pia, jeg syntes også det var som om man ikke havde en døjt forstand på heste. Jeg har haft heste de sidste 33 år, og jeg har endnu ikke oplevet at blissen forsvinder på nogen af dem jeg har kendt/ejet sådan lige pludselig ;-D

• #5   11. feb 2004 Ja i må meget undskylde..
    Men hvilke af billederne taler vi om??
    Sller er nogle af billederne blevet fjernet?

mvh Pernille

• #6   11. feb 2004 Hey..
    Sorry hvis jeg har svaret nedgørene eller andet.. Men jeg laver en bruger igår, og så straks for man bar i hovdet er det famne ik er den samme hest.. Hmm.. Tænker jeg bar.. Havde sQ ik lagt mærke til at man kunne forvæksle det med en blis.. Men nok fordi det er min hest, og det´bar er et billede, jeg tog en sommerdag, hvis åbenbart lyset er kommet forkert på. Men sorry.. Syns bar i laver et stort nummer ud af det.. Men nu er jeg jo også ny herinde og sååe nok derfor. smiley
    Men sorry, blev sQ bar lidt.. Okay : slap af!!
    Hyg jer!
    Kram Tilde

• #7   11. feb 2004 HVilket billede er der tale om???

• #8   11. feb 2004 Nu har jeg været inde og kikke og kikke .....
    men hvis det billede i snakker om er hvor hun står på en fold og ser saglig ud og kikker ind i kamaraet ??

Ja... så er der vel en form for blis??? godt nok en meget lige blis indtil mulen men JEG tror ikke at det IKKE er Tildes hest.

For mig ligner den dem som er på de andre billeder...

Hvorfor skulle hun lige "stjæle" SÅDANNE et billede??
    Altså så kunne hun jo ligeså godt have taget et meget bedre billede (Undskyld Tilde) ikke fordi jeg syndes det er et dårligt billede(jeg håber du forstår?

Jaa det kan jo også være mig der tager fejl?? eller måske jer???

• #9   11. feb 2004 Hmm, jeg synes faktisk ikke det ligner en blis, men mere noget lyset har lavet. Og ser man ellers på hesten vil jeg mene det er den samme. og en hest kan sagtens skifte farve, bare se på min smiley han får store rød/brune pletter om sommeren, men lige nu er han helt sort.
    Hilsen Signe

• #10   11. feb 2004 Til Pia

Det du skriver ang. faven på hesten så er det næsten synd jeg ikke kan indsætte nogle billeder af min hoppe.
    Jeg nogle billeder af hinde om sommeren og nogle sommer er hun næsten helt brun andre gange er hun rødlig og andre gange er hun helt sort???

Dog min ene hingst forbliver helt sort bortset fra manen den kan godt blive lidt affavet om sommeren....

• #12   12. feb 2004 Okay, skal nok slette billedet. smiley
    Og så er den sag ude af verdenen.. smiley
    I må ha det!
    Kram Tilde

Kommentér på:
Tilde H's hest - Falsk? Nej!

Annonce