{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm Hvorfor afviser i min hest
  • #1   12. feb 2004 Undre mig over, alle de heste der bliver afvist... Meget mærkeligt!!

• #2   12. feb 2004 Syntes også at det er lidt ledt gjordt over for de heste der bliver afvist... feks dem hvor man næsten ik kan se hesten... Det kunne jo være at ejerne kom med flere billeder.... man ved jo aldrig... Men forstår dem alligevel godt hvis man overhovedet ikke kan se hesten og der kun er et sløret billede.... Stort qnuz herfra Ps.. Tak for jeres velkomst

• #3   12. feb 2004 jeg syntes også at det er dumt at afvise bare fordi at billederne er utydelige, eller bare lidt sorte.... ejeren får jo næsten med garnti nogle nye billeder ind på et eller andet tidspunkt.....

• #4   12. feb 2004 Ja det er rigtigt.... Forstår ikke hvorfor folk gør det... Alle skal da have en chance...
    Qnuz

• #5   12. feb 2004 Hvad hvis man ikke har et billede der er bedre??
    -Så må man ikke være herinde...!!?? Tsk tsk....

• #6   13. feb 2004 Man skal ikke ind når man tager andre folks billeder. Hun havde taget en af mine billeder til at oprette hesten med... det er da dumt.

• #7   13. feb 2004 UPS...Sorry... den hest jeg nævnte i oplæget ovenfor var den der hed Tyson! det var en fejl at det kom her ind...

• #8   13. feb 2004 ej jeg synes ik det er ledt, jo altså hvis man har taget fejl!!!
    Men hvis man kan se at billedet virkelig er for "perfekt" og der kun er et billed så kan jeg godt blive lidt mistænksom!!!!!!!! Og nogen gange hvis de ser sådan lidt postkort agtig ud, og de er uskarpe så bliver jeg og mistænksom´!!!
    knuzzer isabella & cowboy

Kommentér på:
Hmm Hvorfor afviser i min hest

Annonce