308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tænk jer om når... Tænk jer om når...

i stemmer en hest ind ellers så får vi mange flere mads typer......Vil i gerne det?
Jeg mener bare at der bl. skal være mere ind to billeder og man skal da kunne se hesten bare lidt bedre ind mads´s så kaldte hest?

Hvad mener i

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænk jer om når...
  • #1   4. feb 2004 Det er jo desværre bare ret nemt at tage billeder af en eller anden hest og så sige det er ens egen, så det bliver nok svært at blive helt fri for sådan nogle blødninger ( hjerneblødninger ) Gad vide hvem der trækker vejret for ham??....

• #2   4. feb 2004 jeg kan altså ikke lade vær med at grine....fede bemærkninger og det er som skidt fra en spæde kalv *S*
    Dejligt at grine lidt.

• #3   5. feb 2004 Det er jo heldigvis ret nemt at finde på noget morsomt med en så oplagt grinagtig person at lave fis med... Jeg har været inde og kigge på scootergalleriet, og det lader da heldigvis til at der også er nogen derinde der går mere op i deres scootere, end at genere andre.. Jeg har da også kørt på knallert engang, men jeg kunne da ikke se nogen grund til at genere dem der ikke gjorde. Det er jo i virkeligheden lidt synd at de ikke kan hygge sig uden at skulle gå andre på nerverne. Nå, whatever. Det er nok bedst bare at lade som ingenting, og så lade webmasteren fjerne fjolserne igen... Mojn..

Kommentér på:
Tænk jer om når...

Annonce