Undervist af dygtig ukendt person.. Hovsa :-P Undervist af dygtig ukendt person.. Hovsa :-P
Der måske en del af jer som har hørt om Susanne Barnow og at hun er en rigtig dygtig rytter for mange?
Vel... Jeg har lige fundet ud af at jeg fik lige 10 min. gratis undervisning af en i hendes familie, som også rider hest.. Tror det er niece eller sådan noget Super dygtig pige også.
Jasmin var strid en dag, og galoppen gik HELT forfærdeligt galt for os. Så satte Christina Barnow sig så lige op og hjalp med galoppen lidt og fik Jasmin til at slappe lidt af og gå roligt igen og fortalte mig hvad vi skulle gøre.
Jeg har ingen ide haft om hvem det var indtil i dag - troede "bare" det var en dygtig ryttere - men ikke en i familie fra en mere kendt rytter..
Er der andre som også har fundet ud af at de er blevet hjulpet/mødt/snakket/undervist i fra en faktisk kendt person - eller som er i tæt familie med en kendt person?
Synes bare det var en smule skægt... Men det har hjulpet, det som hun forklarede mig, og jasmin er bare SÅ dygtig i galoppen nu, og vi stødte på hinanden forleden, hvor hun også siger at hun synes det ser bedre ud.
apr 2010
Følger: 91 Følgere: 88 Heste: 2 Emner: 72 Svar: 778
Altså, jeg har fået undervisning af Philip Melby, og skal også snart have undervisning af ham igen .. men jeg vidste hvem han var?
Undervist af dygtig ukendt person.. Hovsa :-P