Dressur undervisning i Århus omegn ?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg leder efter en dressur underviser i Århus eller omegn.
Da jeg gerne vil lidt videre på den Holstener hoppe jeg rider. Hesten har gået landsstævner i spring og er godt skolet i dressuren, kan changementer, divs. sidebevægelser, kontra osv..
Det skal være en dygtig underviser(evt berider eller proffrytter dog ikke et krav)
Det ville være en fordel hvis vedkomne kørte ud, men det er ikke et krav da jeg har mulighed for at blive kørt.
Håber i har nogle forslag
har selv overvejet;
Hans Ley(han kender hesten da han har redet den + undervist ejer af hesten og har haft et samarbejde med ejeren i 20 år så der er en fordel)
Karen Secher(hun har også kendt hesten i mange år og redet den så hun kender den også rigtig godt og hun vil kunne køre ud til mig og undervise)
Hans Jørgen Nørgaard(fra vilhelmsborg)
Søren Vallentin
Mvh. Christinna & Miss Corofina
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.506
Og man kan godt komme udefra ?? for det er nemli rigtig tæt på(hestene står i løgten)
jul 2007
Okay, kan du fortælle lidt om hendes undervisningsmetoder ?? både mht hjælpere og hendes gennerelle måde at undervise på
jul 2007
Okay, hende jeg rider hesten for er nemli meget obs på at det ikke hedder "sav, ryk" osv.. men at der rides med ben og sæde.
Dog er der lige det med frem og ned.. det vil hun nok ikke kunne forliges med da hesten er vandt til at være oppe på tøjlen(det er en nødvendighed da vores ridehus er ret smalt og hesten er 180 høj og rigtig kraftig) så er det en der ikke acceptere at hesten har brug for en del støtte på tøjlen bliver det nok svært :S
- Men ja jeg vil da lige undersøge det
jul 2007
Kender ikke ham
jul 2007
Ej det var da sjovt
jul 2007
Straf indgår IKKE i min ridning eller omgang med heste.. så hende vil jeg ikke en gang overveje
Dressur undervisning i Århus omegn ??