{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Positiv stemning :o) {{forumTopicSubject}}

Ja, lad os da sprede lidt af den!

"Min hest er slet ikke dygtig nok til mig" og "Øv, min ene hest er halt, så jeg kan kun ride de to andre" er udtalelser, jeg bliver lige irriteret over hver gang, jeg hører dem (og det er ofte!). Hvorfor ikke blot være glad for overhovedet at eje en hest? Hvorfor er mennesket skabt sådan, at når de først får fingrene i noget, er det uinteressant, og så vil mer' ha' mer'?
I dette indlæg skal vi forsøge at undlade den slags utaknemmelige kommentarer helt - og i stedet prøve at værdsætte det, vi har.

Så, hvorfor er det lige præcis, at DU er heldig med hensyn til heste?

Jeg kan jo starte ved at sige, at jeg er taknemmelig for at have fået part på en super skøn og dygtig hest. Jeg må ride hende så tit jeg vil, på bane, i skoven, i ridehus, og det eneste, der kræves, er at jeg får undervisning en gang imellem. Ellers ingen udgifter for mig.
Da jeg var bekymret for, at jeg skulle vente al for længe efter skole på at blive undervist, fik jeg bare at vide, at de bare skubbede al den anden undervisning den dag, så jeg kunne komme til.
Jeg har været meget syg, og er det stadig, men selv når jeg ikke har været ude hos hesten i hundrede år, er jeg ligeså velkommen som sidst. Bliver hilst på af mennesker, der spørger, hvordan det går. Og ejeren af hesten havde efter første gang, jeg havde været derude, fundet oplysninger om min sygdom i en bog hun havde, og havde kopieret det til mig - synes jeg bare var så pænt gjort :o)

Så er det jeres tur - ingen klager, intet negativt. Der må kun skrives ting i en positiv tone her :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Positiv stemning :o)
  • #1   29. sep 2008 Jeg er taknemmelig for at min fod har det bedre efter min rideulykke i lørdags, hvor det heldigvis kun var mig der kom til skade.

• #3   29. sep 2008 Jeg er taknemmelig for at Daisi (for første gang) gik super godt uden bid.. Jeg er taknemmelig for at Sofie stoler så meget på mig at vi kan træne på den måde vi gør nu, selvom hun ikke er gammel nok til at blive redet....

Var det godt nok??

• #5   29. sep 2008 er bare så taknemli over at jeg fik lov at låne Donna i foråret og stadig har hende(og at jeg nok skal købe hende senere hen) og jeg er taknemli for den store udvikling vi begge har gennemgået så er jeg også taknemli over at Milla herindefra introduserede mig for western ridnigen som vi nu er i gang med og som går godt.

jaah jeg er såmen bare taknemlig over at have en så dejlig pony som jeg har og muligheden for at være omkring heste hver eneste dag

• #6   29. sep 2008 Jeg er glad for at Freja kommer tilbage fra sommergræs til PHC på søndag.

• #7   29. sep 2008 Er taknemmelig for jeg kan bruge/misbruge Maj, så meget jeg vil, og at vi er nået så langt som vi er. At jeg fik nyt halstørklæde igår, og at min mor har købt fødselsdags gave til mig idag. ;o)
    Og sidst men ikke mindst glæder jeg mig til gaven, som jeg får af Maj xD

• #8   29. sep 2008 Jeg glæder mig til Freja og jeg er i god nok form igen til at begynde på spring undervisningen. Efter en værre hygge sommer er vi nu begyndt at træne mere seriøst igen, hårdt men dejligt. Hun virker også til at nyde det, hun har i hvert fald haft krudt i røven de sidste mange dage. Hehe

• #10   30. sep 2008 Må man godt være negativ hvis ens pony har været halt i over 1 uge?s;

• #11   30. sep 2008 Jeg er taknemmelig over at alle i min familie er sunde og raske.

• #12   30. sep 2008 Jeg er taknemmelig for at min mor støtter mig så meget mht til hestene og stævnerne! Uden hendes hjælp og støtte, ville jeg ikke kunne udleve mine drømme - Tak mor :o) &' Så er jeg taknemmelig for de 8 dejlige heste der står i stalden ! :o) Og især er jeg teknemmelig for at jeg har verdens bedste pony & at min mor lånte mig pengene til at købe ham (er tilbagebetalt nu xD). Jeg har kyssesyge og må ikke ride før engang efter efterårsferien, men jeg er taknemmelig for at min mor vil passe hestene i denne tid, hvor jeg ikke kan smiley <-- det var da ret positivt, ik ? xD

• #13   30. sep 2008 Jeg er taknemmlig for at min nye hest allerede viser tillid til mig og gør fremskridt.
    Jeg er taknemmelig for alle dem der hjælper mig, dyrelæger og veninde med min hest, så jeg ikke kommer til skade.
    Jeg er taknemmelig for min mor og kæreste støtter mig i mit hestpjat smiley
    Jeg er taknemmelig over at min veninde lukker mine heste ud, fodre og lukker ind igennem. Desuden hentede hun min nye hest, da ingen andre kunne. Desuden er jeg takenemmelig over at have jordens lækreste pony at ride på smiley

Kommentér på:
Positiv stemning :o)

Annonce