Positiv stemning :o) {{forumTopicSubject}}
Ja, lad os da sprede lidt af den!
"Min hest er slet ikke dygtig nok til mig" og "Øv, min ene hest er halt, så jeg kan kun ride de to andre" er udtalelser, jeg bliver lige irriteret over hver gang, jeg hører dem (og det er ofte!). Hvorfor ikke blot være glad for overhovedet at eje en hest? Hvorfor er mennesket skabt sådan, at når de først får fingrene i noget, er det uinteressant, og så vil mer' ha' mer'?
I dette indlæg skal vi forsøge at undlade den slags utaknemmelige kommentarer helt - og i stedet prøve at værdsætte det, vi har.
Så, hvorfor er det lige præcis, at DU er heldig med hensyn til heste?
Jeg kan jo starte ved at sige, at jeg er taknemmelig for at have fået part på en super skøn og dygtig hest. Jeg må ride hende så tit jeg vil, på bane, i skoven, i ridehus, og det eneste, der kræves, er at jeg får undervisning en gang imellem. Ellers ingen udgifter for mig.
Da jeg var bekymret for, at jeg skulle vente al for længe efter skole på at blive undervist, fik jeg bare at vide, at de bare skubbede al den anden undervisning den dag, så jeg kunne komme til.
Jeg har været meget syg, og er det stadig, men selv når jeg ikke har været ude hos hesten i hundrede år, er jeg ligeså velkommen som sidst. Bliver hilst på af mennesker, der spørger, hvordan det går. Og ejeren af hesten havde efter første gang, jeg havde været derude, fundet oplysninger om min sygdom i en bog hun havde, og havde kopieret det til mig - synes jeg bare var så pænt gjort :o)
Så er det jeres tur - ingen klager, intet negativt. Der må kun skrives ting i en positiv tone her :o)
jan 2006
Følger: 45 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.746
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Var det godt nok??
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
jaah jeg er såmen bare taknemlig over at have en så dejlig pony som jeg har og muligheden for at være omkring heste hver eneste dag
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
Og sidst men ikke mindst glæder jeg mig til gaven, som jeg får af Maj xD
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
sep 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 162 Svar: 1.915
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 12 Emner: 38 Svar: 972
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 110 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.557
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 68
Jeg er taknemmelig for alle dem der hjælper mig, dyrelæger og veninde med min hest, så jeg ikke kommer til skade.
Jeg er taknemmelig for min mor og kæreste støtter mig i mit hestpjat
Jeg er taknemmelig over at min veninde lukker mine heste ud, fodre og lukker ind igennem. Desuden hentede hun min nye hest, da ingen andre kunne. Desuden er jeg takenemmelig over at have jordens lækreste pony at ride på
Positiv stemning :o)