Min hest vil ikke longeres..! Min hest vil ikke longeres..!
Jah. Zürich vil bare ikke longeres. lige meget hvor meget jeg prøver på at få ham til det, VIL han bare ikke.! :S Kan godt få ham ud i cirklen, men hvis han skal trave eller noed, vender han hurtigt ind og står foran mig. Så vil han ikke ud igen. Hvis jeg så får ham ud, og han skal trave, går der ikke andet end 2 sek, så står han foran mig igen. Har prøvet at svinge enden af longen mod ham, men det er han ligeglad med. Lige meget om han bliver ramt forsigtigt, er han ligeglad. Han vil ikke.. Nogle gange kan jeg være heldig at få ham til at trave et par omgange, men lidt senere vender han bare ind, og gider ikke.. :S
- Så hva går man i sådanne situationer.?
Håber der er nogle der vil svare.
Qnuzzer Pia
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 45
Hmm det var ikke go´...
Longer du ham meget??? Hvis det er tilfeldet kunne det være at du skulle holde en pause med det...
Hvis det stadig er det sammen ved jeg det ikke...
Når det var bare hvad jeg vil gøre...
Håber du får løst dit problem...
Knuss
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.554
nej. Longere ham ikke ret meget.. Det er hvertfald MEGET sjældent at han bliver longeret. Er begyndt lidt på det her i sommerferien, men tror at han kun er blevet 2 til 3 gange siden juni. så det er jo heller ikke fordi at det er vildt..
Paddy:
Når Zürich begynder at blive skide træls, begynder jeg også på at være hård, men han er ligeglad, om jeg så står og råber. Han vil hellere stå og glo på mig, end at trave rundt eller noed... :S Han har været sød at longere før. ved ikke hvofor han er blevet sådan nu..
mar 2004
Følger: 148 Følgere: 143 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.977
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
dec 2003
Følger: 87 Følgere: 82 Emner: 180 Svar: 1.049
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 10 Emner: 1 Svar: 3
Min hest vil ikke longeres..!